haien2007 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 [/b]Skal bytte leverandør og sjekker på telepriser hvem som kan egne seg best for meg.Har noen erfaring med de 3 billigste one call, nutel eller IPEA? Ringer ca 3 timer i mnd , og da kommer IPEA apollon best ut, men har aldri hørt om selskapet før. Håper noen kan dele erfaringer? Lenke til kommentar
hanKnut Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Gikk til OneCall for en stund siden fra Chess, og det er mye billigere for meg. Har snakket med kundeservice bare en gang, men da fikk jeg kjapt og riktig svar. 35 i mnd med inkl ringetid er veldig bra synes jeg. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 [/b]Skal bytte leverandør og sjekker på telepriser hvem som kan egne seg best for meg.Har noen erfaring med de 3 billigste one call, nutel eller IPEA?Ringer ca 3 timer i mnd , og da kommer IPEA apollon best ut, men har aldri hørt om selskapet før. Håper noen kan dele erfaringer? 7704068[/snapback] Hos meg kommer alltid onecall best ut, skjønner ikke hvilket ringemønster du kan ha brukt for å få ipea best ut. Onecall kan jeg ihvertfall anebfale, foreldrene har dem og er godt fornøyd! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Ville ha valgt One Call. De er billige og selskapet ser ryddig ut så langt. Endret 12. januar 2007 av Xpi Lenke til kommentar
fotball Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sitter å lurer på One Call eller Nutel selv, Nutel har jo best tilbud da, men har heller aldri hørt om dem før Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg gikk faktisk for Nutel, til tross for at jeg heller aldri har hørt om dem. De hadde tilbud som passet meg helt perfekt, og la inn bestilling nå for ti min siden. Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 [/b]Skal bytte leverandør og sjekker på telepriser hvem som kan egne seg best for meg.Har noen erfaring med de 3 billigste one call, nutel eller IPEA?Ringer ca 3 timer i mnd , og da kommer IPEA apollon best ut, men har aldri hørt om selskapet før. Håper noen kan dele erfaringer? 7704068[/snapback] Jeg har Selv IPEA HERA.. (avhengi av internringingen) Men en kolega av meg har Ipea Apollon, han ringer faktisk under 70min i mnd så regningen han kom på ca 30kr eller noe.. hehe.. Lenke til kommentar
fotball Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg gikk faktisk for Nutel, til tross for at jeg heller aldri har hørt om dem. De hadde tilbud som passet meg helt perfekt, og la inn bestilling nå for ti min siden. 7709514[/snapback] Tror jeg også går for Nutel Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nutel selger jo faktisk subsidierte tlfer med sitt abonnement, du kan evt kjøpe noen med noe redusert pris hvis du ikke finner noen som passer blant de subsidierte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå