Agres Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Du har kanskje spilt Gudfaren, Scarface eller Miami Vice. Nå får du også Sopranos i spillform. Er dette noe annet enn å melke de siste dråpene av den allerede syltynne gangsterkua? Les mer Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Dere tipses herved om bildefeil:) Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Dere tipses herved om bildefeil:) 7704065[/snapback] Takk for tipset. Feilen er nå rettet opp. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Synes det er ganske spesielt at så mange spill for under 5 av Gamer.no... Spesielt nå i det siste. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ja, mange spill som har fått under 5 i det siste. Er vist masse dritt ute på markedet for tiden. Eller hentydet du noe annet? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Se f.eks. på Canis Canem Edit/Bully-omtalen. Jeg synes 3/10 er sykt lite der. Også Need for Speed Carbon: Own the City til DS fikk veldig lite. Tror det fikk 2/10. Hvis du f.eks. ser på disse spillene på Gamespot.com, så ser du noe helt annet. Legg også merke til Canis Canem Edit/Bully (8.1) og Need for Speed Carbon: Own the City (6.2 user score) på Gametrailers.com. Endret 12. januar 2007 av Amored Lenke til kommentar
Agres Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Bruk gjerne 500 kroner på Sopranos: Road to Respect for å fortelle oss hva du synes om spillet. Men si ikke at jeg ikke advarte deg :-) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Jeg mener ikke at Sopranos ikke fortjente lav karakter. Jeg bare synes det er litt spesielt at så mange bra spill får lav karakter, at det blir vanskelig på dem. EDIT: Uansett. Smak og behag vettu. Kan jo hende jeg elsker Sopranos spillet? FInnes ingen fasit på sånt. Endret 12. januar 2007 av Amored Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg er dessverre enig i omtalen, spillet er rett og slett noe jeg ikke vil anbefale... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Helt greit spill etter min mening. MIN mening. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Helt greit spill etter min mening. MIN mening. 7705779[/snapback] Ikke sant Jeg tror faktisk at jeg hadde likt Sopranos ganske godt selv. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) har hatt dette spillet en stund, og det er forsåvidt verd pengene hvis du er like stor fan av gullserien sopranos som jeg er(sjekk avataren ). men hvis du ikke er det bør du holde deg langt unna, er ganske uengasjerende i lengden. Endret 12. januar 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sist jeg sjekket var gamer.no et selvstendig drevet spill nettsted som drev og skrev egene omtaler av spill, og ikke baserte seg på hva andre sider ga spillene. Eller tar jeg feil her? Tror heller at det er masse dritt på markedet for tiden, gamespot er forresten en side jeg har mistet all respekt for etter ufattelig mange krumspring og dårlige omtaler, hvor karakteren ikke reflekterte spillet i en helhet men heller basert på noen få brae punkter. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 favoritt serien min gjort om til juggelspill z0mg. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Historien som fortelles finner sted mellom sesong fem og seks i TV-serien, og er blant annet forfattet av David Chapel selv. Det er David Chase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg