bonar Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Er det noen her som spiller kinasjakk? Jeg begynte å spille det for en uke siden og er helt hekta. Vi har planer omm å starte en kinasjakk klubb her i byen. Virker ikke det fett eller,? Noen andre som spiller kinasjakk? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er det noen her som spiller kinasjakk? Jeg begynte å spille det for en uke siden og er helt hekta. Vi har planer omm å starte en kinasjakk klubb her i byen. Virker ikke det fett eller,? Noen andre som spiller kinasjakk? 7703853[/snapback] no offense eller no, men jeg trur for det meste at folk som sitter på "Diskuter spill og tilbehør - Generelt" spiller spill på PC'n. (Som meg) har kinasjakk på hytta da Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Her i byen... Vel, i mitt tilfelle vil byen si Tromsø, andre byer går under navnet de bærer. Ikke at jeg er noe stor fan av kinasjakk, men hvis du er seriøs angående dette så hadde stedsnavn vært en ide Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Pleide å spille kinasjakk med bestefaren min... Men sluttet med det for noen år siden Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvordan er det mulig å komme forbi gamer.no UTEN å legge merke til at det er dataspill det er snakk om ? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kan veldig godt hende at han ikke har gått vi gamer.no i det hele tatt. kanskje han gikk inn på www.diskusjon.no eller www.hw.no eller www.amobil.no eller www.akam.no eller www.amotor.no eller www.kulturo.no If you catch my drift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå