flopflop Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Fikk endelig stappet inn tykkasen i går etter en vanvittig treg levering fra masterit.no Jeg fyrte opp CS:S som det første spillet, og på mine gamle innstillinger (1024x768, det meste av detail på high, ingen AA/AF) kjørte kortet på rundt 200 FPS og det syntes jeg var hyggelig og jeg ringte to fremmede og fortalte om det. Men da jeg satte opp instillingene til 1280x1024, alt på max, 16xAF 4xAA osv) gikk kortet ned til 59 og 60 FPS. Det ligger der hele tiden, omtrent samme hva jeg gjør i spillet og hvor mye som skjer på skjermen. Det er jo ikke plagsomt på dette nivået, men det virker på meg nesten som om det er en sperre (har fps_max 200)? Hadde egentlig ventet at kortet kjørte de innstillingene enda litt bedre.. Noen som vet om noe som kan være galt? (maskinen jeg bruker er en compaq 386 25 MHz med 2 mb RA.... nei, vent. E6600 2,4 GHz, 2GB 667 RAM og jeg har strømforsyning på 600 W som gir (tror jeg) 25 amper på 12 V) Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Bare å deaktivere vsync, så skal du se Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Dette er hyggelig. På tide å ringe noen fremmede igjen Endret 3. februar 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå