Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Veddemål om noen klarer å knekke passord til denne hjemmesid

Anbefalte innlegg

Hallo folkens.

Jeg var litt stor i kjeften og sa til min lærer at jeg klarer å komme inn på lærer siden på følgende side:

Gå på lærersiden. denne er da passord beskyttet. Jeg skal under regnskapsfag!

http://www.fagbokforlaget.no/okforlaget/index.htm

Men det viste seg å være vanskeligere enn det jeg trodde. Kan noen av dere hjelpe meg? Det er snakk om par hundre kroner.

Løsning kan sendes til min email addr. Håper noen tar seg bryet og løser dette for meg!

[ Denne Melding var redigert av: Divxdude på 2002-11-26 20:31 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

latterlig!!

man kan da ikke beskytte en side med javascript!! hahaha...

hadde ikke skrytet av at jeg kom inn på den siden.

Siden som er nevnt først i tråden er beskyttet med htaccess. Det er altså en katalog som er sperret på nettet. Dersom det finnes "undersider" på serveren som drives av f.eks studenter eller andre, kan man bare gå via katalogstrukturen og hente ut det man vil i den mappen som er beskyttet med htaccess.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-26 21:05, skrev Divxdude:

læreren en en ``wannabe`` type som tror han er best til alt mulig rart. Passordet for

er som følgende: User: Snurre

Passord: Sprett

Jeg vet at dette var enkelt, men hva med okforlaget? Tror dere noen vil i det hele tatt klare å bryte seg inn på den siden??

Her er det ikke spørsmål om å cracke en enkelt kode. Her må man ta seg inne på serveren og cracken den derfra. Hvor lovlig dette er kan vel diskuteres :smile:

Lenke til kommentar

jo, jeg tilegner meg nye kunnskaper fra dere. Og med denne kunnskapen vil jeg med tiden klare å cracke meg inn på den siden. Jeg venter som en unger på svar, og benytte disse svarene til å lære noe nytt.

Vi mennesker er jo helt avhengig av å lære oss nye ting. ellers hadde livet vært kjedelig. man må liksom få utfordringer!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-26 21:10, skrev drall:

Quote:

Den 2002-11-26 20:49, skrev Divxdude:

Jeg klarte uansett denne siden tidligere idag.

lol! Du må være stolt some en høne

fikk meg en god latter her! når jeg leste denne meldingen fikk jeg latterkrampe gitt. som en høne. ja det stemmer litt. Ok kan du skrive framgangsmåten på hvordan man skal cracke den siden? Det er kanskje noen som lurer på det!

Vis oss da vel og bevis at jeg er en høne!! hehehe

men_ani.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...