comcom Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei Er det noen her inne som har erfaringer med bredbånd fra Freewave? Gode eller dårlige. Vurderer å skifte leverandør, og ser dem kommer godt ut prismessig. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hiver meg på her. Har også vurdert de som ny leverandør. Lenke til kommentar
Jobruker Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg skal gi deg et godt tips, og det er å ikke alltid gå etter de billigste leverandørene. Freewave er et totalt useriøst firma som hverken svarer på epost eller fax. Hvis du er heldig når du gjennom på telefon, men det vil koste deg 20-30 kroner minuttet. Det har vært utrolig mye teknisk tull med Freewave og jeg tror rett og slett ikke de har peiling på hva de driver med. Jeg har flere venner/familie som også har prøvd seg som kunde hos Freewave med samme erfaring. Deres kundesupport er en vits. Du får en autogenerert epost med referansenummer og en link der du kan følge status på saken din. Men, deretter hører du ikke noe mer. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Litt gammel tråd, men føler det var bedre å dra opp denne enn å lage en ny. Jeg ville bare bekrefte det Jobruker sier. Jeg har nå venta sia 12. Januar 2007, 1:16 på svar på et så enkelt spørsmål som hvor lenge gjenværende bindingstid er, og begynner å bli lei. Noen som veit om jeg kan finne ut dette på andre måter, lagres dette så andre leverandører kan fortelle meg dette? Lenke til kommentar
1Rub1 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg må dessverre slenge meg på klagekoret her. Får absolutt ikke farten jeg betaler for får 3600, skal ha 4400, får ca 300 opp skal ha 640. De sier de sender montør dagen etter innen klokka 20.00, og dette har de sagt to ganger uten at noe har forandret seg. Og nå svarer de ikke på epost lenger heller. Styr unna, mildt sagt. Lenke til kommentar
WasteMoreLand Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Samme erfaring her - de kom godt ut på pris, så jeg var dum nok til å ordne adsl for foreldrene til damen via Frewave. Angrer bittert: - support er bare surr, ingen som følger opp noen spørsmål - hastigheten er dårligere enn lovet - linja er ustabil - modemet ble levert med trådløs router, som fra dag 1 har kranglet. Signalstyrken hopper opp og ned, og detter ut hvert 5 min. Måtte deaktivere trådløsfunsjonen. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Vel, nå fikk jeg iallefall svar per email for noen dager sia. Bruker mitt eget modem+router og linja er knallstabil. Men det hjelper ikke når supporten er så dårlig. Nextgentel har jo like brae priser nå for tida. Tenker jeg bytter i juni da bindingstida er ute(noe det tok tre måneder å få vite!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå