wil Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei. Uannsett hvilket OS jeg installerer så må jo Java inn. Jeg bruker alltid å installere en JRE versjon, men er det noe forskjellig på JDK og JRE versjonen? Kom plutselig til å spekullere på det. Har forresten Java 1.5.0.10 i Windows 2000 og Java 1.6.0 i XP. Lenke til kommentar
zissou Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei. Uannsett hvilket OS jeg installerer så må jo Java inn. Jeg bruker alltid å installere en JRE versjon, men er det noe forskjellig på JDK og JRE versjonen? Kom plutselig til å spekullere på det. Har forresten Java 1.5.0.10 i Windows 2000 og Java 1.6.0 i XP. 7703779[/snapback] Hvis du kun trenger å kjøre Java programmer, og ikke skal utvikle noe, så holder det med JRE. Z. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 JRE = Java Runtime Environment. Den trengs for å kjøre Java program. JDK = Java Development Kit. For den som skal skrive Java programmer. Inneholder JRE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå