empatiy Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Jeg gikk på Tegning, form og farge på vgs, og allmenn påbygning det siste året. Da klarte jeg i hvertfall å skaffe meg en generell studiekompetanse. Nå har jeg gått noen år uten helt vite hvor jeg skal ta neste steg. Har prøvd ut diverse skoler, blant annet Statsvitenskap () på UiT og BI. Ingen av disse passet meg overhodet. Nå gidder jeg ikke ta fler bomvalg. Så gav far min en fin idé. Elektriker eller heismontør. Men saken er den at jeg ikke har noe som helst teoretisk bakgrunn for elektrofaget. Har forstått det slik at jeg må ta et teoretisk år slik at jeg kan få lærlingstatus. Men det er ikke snakk om at jeg tar et år til på vgs. Er det noen andre muligheter for å bli elektriker/heismontør? edit: leif Endret 12. januar 2007 av empatiy Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) hva i all verden har dette med entrepenørfag å gjøre? Endret 12. januar 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hm, da har jeg kanskje misforstått litt.. Endrer emnetittel da. edit: bah, bare moderator som kan gjøre det? jeje, care. Endret 12. januar 2007 av empatiy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå