Argyros Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hallois Driver å setter sammen en pc, men er litt usikker på om det jeg har valgt vil passe inn, da spesielt strømforsyningen og om det vil gå greit med mATX hk..? Her er handlevognen min. Fant disse specs for kablene til Corsair'n hos silentpcreview: Permanently connected:19" cable for main 20+4-pin ATX connector 19" cable for 4x12V EPS12V 19" cable for 2x12V AUX12V Detachable: 2 x 21" cable for 6-pin PCIe connector 2 x 31" cable with three 4-pin IDE drive connectors 1 x 16" cable with two 4-pin IDE drive connectors 6" 4-pin IDE to two 12V only 4-pin IDE connectors (meant for fans) 6" 4-pin IDE to two floppy drive power connectors 2 x 25" cables with two SATA drive connectors The HX620W comes with two more 25" cables with two SATA drive connectors for a total of 11 detachable cables (19" = 48.26 cm) Tror dere dette blir gang, eller bør jeg gjøre noen endringer? ..også åpen for forslag på andre hk eller annet.. Mulig jeg også skipper skjermkort i første omgang til dx10-kortene blir noe rimeligere og lever på internt skjermkort i mellomtiden (er ikke noen stor gamer, går mest i strategispill (star-, warcraft, civ o.l.), men vil på sikt kunne spille litt titan quest, x3 reunion og lignende..) Cheers ....Om det kommer mange tips vedrørende P180 vil jeg endre topic på tråden og fikse i posten min. Synes et såpass spesielt oppbygd kabinett kunne hatt en egen samletråd. Endret 12. januar 2007 av GKSaue Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har et p180, og hovedkortet mitt (asus p5w dh) har p4 kontakten ca så langt unna som det går ann å få den. 50 cm er rikelig for dette, så jeg tør derfor påstå at du ikke får noen problemer. 8800 GTS passer problemfritt i p180, GTX er veldig "tight" men det går greit om man ofrer 1 harddiskplass (den som vil stå "bak" grafikk-kortet). Corsair psu'ene har standard atx størrelse og vil derfor passe helt perfekt. Lykke til, håper dette besvarte noe av det du lurte på. Jeg måtte være litt rask her for jeg er på vei ut døra Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Takk for svar Har du strukket kabelen på baksiden av hovedkortet da? (..er det grei plass til det?) Har lyst å få det så ryddig og luftflytvennlig som mulig inni kabinettet, så da er det jo kjedelig om en må ha kablene på kryss og tvers av hovedkortet Mulighet for noen kjekke bilder av oppsettet ditt når du får tid? edit: fjernet uønskede ø-er (sensitivt tastatur..) Endret 16. januar 2007 av GKSaue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå