indigestion Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Rydda litt på startmenyen i går. Har hatt eit program som heitte MyPhoneExplorer. Dette flytta eg fyrst til ei mappe som heiter Diverse. Etter at eg gjorde dette, kom det fram ein tekst med MyPhoneExplorer like ved sida av ikona i nedre høgre hjørne. (Sjå bilde) Har etter dette prøvd å avinstallere programmet utan at det forsvinn. Nokon som har nokon tips til å få fjerna dette? Går ikkje an å klikka på eller highlighta. EDIT : LØST Endret 12. januar 2007 av indigestion Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) kan sikkert huke det vekk i instillinger når du er inne i programmet ops. leste ikke innlegget skikkelig... Endret 12. januar 2007 av S_tone_meg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Høyreklikk på startlinja. Trykk på verktøylinjer og huk av den som heter noe med phone explorer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Høyreklikk på Oppgavelinjen -> Verktøylinjer. Her skal det være en verktøylinje som heter MyPhoneExplorer. ta bort avmerkingen ved siden av denne. Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Takker! I grunn ganske elementært med andre ord! Takk for rask respons! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå