Gå til innhold

Støttede ram til eVGA nForce 680i SLI 775?

scybert

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen som har testet ut om minnet Corsair Dominator TWIN2X9136C5D 2048MB passer til evga nforce 680i SLI? vet at det står på supported memory på hjemmesiden til evga at TWIN2X9136C5 fungerer men hva står den siste D`en for?? Støttes dette minnet også? :)

Håper på snarlig svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg lurer på om noen som har testet ut om minnet Corsair Dominator TWIN2X9136C5D 2048MB passer til evga nforce 680i SLI? vet at det står på supported memory på hjemmesiden til evga at TWIN2X9136C5 fungerer men hva står den siste D`en for?? Støttes dette minnet også?  :)

Håper på snarlig svar.  :)

7703115[/snapback]

Ja det støttes, for flere overklokkere som bruker de brikkene på det kortet. Men generellt så fungerer all ddr2 ram i alle ddr2 hk.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg lurer på om noen som har testet ut om minnet Corsair Dominator TWIN2X9136C5D 2048MB passer til evga nforce 680i SLI? vet at det står på supported memory på hjemmesiden til evga at TWIN2X9136C5 fungerer men hva står den siste D`en for?? Støttes dette minnet også?  :)

Håper på snarlig svar.  :)

7703115[/snapback]

Tror det funker. Jeg har i alle fall det hovedkortet, og jeg har et par OCZ brikker, og det fungerer utmerket.

(Se signatur for mer info om hwen min)

Lenke til kommentar
D'en står nok for Dominator. :D

7712583[/snapback]

eh? men den som ender på C5 heter også Dominator.. ;)

7745954[/snapback]

C5 står for CL5 -> CAS Latency 5 -> Column Address Strobe/Select Latency 5.

Endret av Bludd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...