Gå til innhold

Chipping/modding av PS2 i Oslo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg fikk chipet wiien min hos spillchip, og jeg har bare positive ting å si.

Det var god kommunikasjon hele tiden, og arebeidet ble raskt utført.

Har testet wiien i fire dager nå, og det har ikke vært et eneste problem med den.

Maskinen kan også sendes til spillchip hvis du ikke bor i oslo.

Spillchip har mine sterkeste anbefalinger :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
noen som kan anbefale noen som chipper PS2 i Oslo området,

gjerne med litt greie priser?

7703114[/snapback]

www.spillchip.com

Veldig bra priser, og superb service. Leverte boksen min i herpa stand, og fikk den tilbake god som ny etter 45(!) min.

9596439[/snapback]

Snart 1 år siden trådstarter lagde tråden, så trådstarter har nok chippa PS2'n sin for lengst.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

skriver vanligvis ikke her men må nesten skrive litt om spillchip.

leverte en ps2 og en wii. wii'en fikk jeg tilbake etter ca 40 minutter, men ps2 chip hadde han ikke igjen så jeg sa at den kunne ligge hos han inntill han får inn nye.

Han ringte litt senere og fortalte meg at noe hadde skjedd og at ps2'en hadde blitt ødelagt, men at han skulle kjøpe en helt ny. Dette forteller meg at han er en veldig seriøs person, og det skulle jo bare mangle, men jeg kan tenke meg at mange andre ville prøvd seg her, og sagt at det var min egen feil.

Han kjøpte en ny, chippa den, og kjørte den hjem til meg. Topp service, veldig bra arbeid på consollene, og veldig profesjonelt alt sammen.

Wii'en fungerer veldig bra, har enda ikke testet ps2'en, men regner med at den er like bra.

Så konklusjon: Veldig bra arbeid, veldig raskt og veldig bra service. Vet det er mange useriøse chippere, men kan ihvertfall garantere at spillchip ikke er av de. Ser ut som han har et veldig bra ryktet, og tviler på at han vil gjøre noe for å ødelegge dette.

Annbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...