another_visitor Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 noen som kan anbefale noen som chipper PS2 i Oslo området, gjerne med litt greie priser? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 www.spillchip.com Upåklagelig service og gode priser! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 www.spillchip.com Upåklagelig service og gode priser! 7703492[/snapback] Slutter meg til denne. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Forøvrig les denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=697123&hl= er nok en god del info du kan få bruk for der =] Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Han hos spillchip.com har jeg inntrykk av er flink med modding, så det er nok ikke noe dumt valg... Hvis ikke, så kan du vurdere å ta turen hit til vestfold, og få det gjort her, evt sende den hit Lenke til kommentar
myztical Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Spillchip gjør en bra jobb.. greie priser og god service.. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Spillchip.com leverte bra utført jobb på kort tid. Anbefales Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg fikk chipet wiien min hos spillchip, og jeg har bare positive ting å si. Det var god kommunikasjon hele tiden, og arebeidet ble raskt utført. Har testet wiien i fire dager nå, og det har ikke vært et eneste problem med den. Maskinen kan også sendes til spillchip hvis du ikke bor i oslo. Spillchip har mine sterkeste anbefalinger Lenke til kommentar
Arnol55 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ja, spillchip.com var veldig bra. Jeg leverte inn min Wii til han, og chippingen ble unnagjort veldig raskt. Det var svært god service, og alt funket kjempebra etterpå :!: Kan varmt anbefales Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Eg og ein kamerat sendte inn kvar vår 360 til Espen i spillchip.com. Fekk dei igjen ca ei veke etterpå, begge to fungerar heilt perfekt! - Topp service - Topp pris - Kjapt & Trygt Neste omgang blir Wii sendt inn! Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hei, Spillchip.com Super service, bra "chat" hele veien, og arbeidet ble utført på under 2 timer med 2 konsoller! Annbefales på det varmeste, hyggelig kar også Endret 4. juli 2007 av Zelkin Lenke til kommentar
Orgazmus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 noen som kan anbefale noen som chipper PS2 i Oslo området,gjerne med litt greie priser? 7703114[/snapback] www.spillchip.com Veldig bra priser, og superb service. Leverte boksen min i herpa stand, og fikk den tilbake god som ny etter 45(!) min. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 noen som kan anbefale noen som chipper PS2 i Oslo området,gjerne med litt greie priser? 7703114[/snapback] www.spillchip.com Veldig bra priser, og superb service. Leverte boksen min i herpa stand, og fikk den tilbake god som ny etter 45(!) min. 9596439[/snapback] Snart 1 år siden trådstarter lagde tråden, så trådstarter har nok chippa PS2'n sin for lengst. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Joda,men folk kan vel komme med tilbakemeldinger alikevel uten å lage ny tråd? Lenke til kommentar
m0n Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 skriver vanligvis ikke her men må nesten skrive litt om spillchip. leverte en ps2 og en wii. wii'en fikk jeg tilbake etter ca 40 minutter, men ps2 chip hadde han ikke igjen så jeg sa at den kunne ligge hos han inntill han får inn nye. Han ringte litt senere og fortalte meg at noe hadde skjedd og at ps2'en hadde blitt ødelagt, men at han skulle kjøpe en helt ny. Dette forteller meg at han er en veldig seriøs person, og det skulle jo bare mangle, men jeg kan tenke meg at mange andre ville prøvd seg her, og sagt at det var min egen feil. Han kjøpte en ny, chippa den, og kjørte den hjem til meg. Topp service, veldig bra arbeid på consollene, og veldig profesjonelt alt sammen. Wii'en fungerer veldig bra, har enda ikke testet ps2'en, men regner med at den er like bra. Så konklusjon: Veldig bra arbeid, veldig raskt og veldig bra service. Vet det er mange useriøse chippere, men kan ihvertfall garantere at spillchip ikke er av de. Ser ut som han har et veldig bra ryktet, og tviler på at han vil gjøre noe for å ødelegge dette. Annbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
stclem Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Leverte min ps2 hos spillchip og fikk den igjen ca 45 min senere. Hyggelig og bra service, og maskinen funker helt perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå