Gå til innhold

Netshop levering på kvelden-Men når?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har benyttet hjemkjøring på kveldstid fra Netshoposlo.no et par ganger. Det som har skjedd da er at Netshop først har ringt meg for å bekrefte jeg ønsker levering den kvelden. Senere har sjåføren fra budbilfirmaet ringt meg for å avtale nærmere tidspunkt når det passer for meg.

Koster litt ekstra men føles bra å kunne bestille noe bare et par timer tidligere også få det levert på døren. Såklart kunne man dratt opp til lageret for å hente det men.

De gangene jeg har benyttet posten sitt rett hjem tilbud har jeg også blitt oppringt for å høre ca når jeg kan ta i mot pakken. Da har jeg også kunnet få den levert på jobb siden jeg ikke kunne være hjemme akkurat da. Genialt:)

Lenke til kommentar

:( De ringte riktignokk, jeg satt opptatt så måtte ringe opp igjen. Etterhvert traff jeg riktig person som fortalte at jeg måtte betale med visa mellom hjemmesiden dems for at det skulle funke. Gammle ordren ble slettet jeg laget ny og betalte med Visa, ble ringt opp igjen og fikk da høre det værste jeg vet etter visa kortet er dratt

- Kansje -

- men går det bra til mandag? (dere kan jo tenke dere hvor aktuelt dette er oppe i hodet mitt hehe), jeg svarte nei at ikke det gikk bra og at jeg troddet de kom på kvelden da jeg ble bedt om å betale med visa. Han som kjørte skulle ringe meg opp om han kunne komme kl 19.00 som jeg både spurte om på e-mail og muntlig før jeg betalte. Han har ikke ringt enda....

Dette føles litt halv tolv for meg og om jeg må traske opp på lageret i morgen for å hente pakken skal jeg i alle fall ha frakten tilbake, det er det lite tvil om.

men vi får vente å se kl er ikke 19.00, slutter fort å være sur om han dukker opp :) Julenissen selv.

Sima i nervøs modus:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

edit

har ringt nummerne som ringte meg opp div ganger uten svar, dette lover egentlig dårlig. Dette er overaskendet slapt av dem.

edit

Nå lurer jeg på hvorfor de ikke har tatt tlf også

Telefontiden er:

Kl. 10.00-19.00 mandag til fredag

Kl. 10.00-16.00 lørdag

Stengt søndag

Nå er det jo for sent å få tak i dem da, og han skulle ringe + jeg har betalt. OM de bare kunne fortalt meg det kunne jeg handlet på digitalimpuls i morgen. Begunner å dra sluttinger nå men han hørtes farlig i Fredags modus ut han jeg snakket med. Tror jeg har en egen evne til å få webshop leveringer til IKKE å funke (tenker da på min 8800gtx bestilling som var katastrofe hehe)

:thumbup: Der komm den på døren Puuuuuh, godt å se at ryktet stemmer!. Nå var jeg f. meg nervøs, han har sikkert bare glemt å ringt da. Da er det bare å begynne med skruing - instalering og OC da. Perfekt og takk til Netshop!

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...