Gå til innhold

Spennende lettlest bok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les Harry Potter og De Vises Sten. Den er på en 180-280 sider eller noe.

Den kan leses som en egen bok, og om du liker den, er det bare å lese de fem andre ;)

7805818[/snapback]

Jeg anbefaler også Harry Potter-serien. Ganske lettleste og utrolig spennende. I tillegg synes jeg at en lang og spennende bok føles mye mindre enn en liten og mindre god bok. - Derfor er Harry Potter det soleklare beste valget her. :)

Lenke til kommentar

Jeg er heller ingen lesehest, har aldri lest bøker, og spurte slik du gjør for noen år siden hvilken bok jeg skulle lese. Fikk anbefalt:

Luke Rhineheart - The Diceman

Jeg syntes iallfall denne var fantastisk, men så er det med bøker som med alt annet, folk har ulik smak.

Lenke til kommentar

Harry Potter er kanskje ikke det helt rette hvis hun er 23 år? For all del en helt fantastisk serie, men selv jeg som var 13-15 da jeg leste bøkene synes de var litt barnslige til tider, og da tenker jeg ikke på magidelen.

Vil anbefale deg å prøve noe fra Ingvar Ambjørnsen eller Erlend Loe. Morsomme og spennende bøker. Om du vil ha noe veldig lettlest bør du prøve Katja serien av Ellinor Rafaelsen. Bøkene følger Katja fra 16-årsalderen til hun blir litt over tjue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...