monirha Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg tenkte jeg skulle begynne å lese. Noe jeg egentlig ikke liker... Sikkert fordi jeg ikke har lest noen bøker i "voksen" alder.. Noen som vil anbefale en bok? Med spenning og ikke altfor mange sider?? Jeg er jente på 23år. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vil anbefale noen bøker av Roald Dahl. Du er god om du klarer å kjede deg med en av disse! De inneholder alt fra grøss og rare historier om forbrytere, til lett erotikk og latterbomber: Kiss Kiss | Stemmen i natten | Onkel Oswald Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Eragon er ganske spennende viss du greier å interessere deg for det ellers kan du jo prøve deg på hobbiten Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Naiv. Super. er en fin bok som jeg anbefaler varmt, og den er lettlest. Endret 24. januar 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Les Harry Potter og De Vises Sten. Den er på en 180-280 sider eller noe. Den kan leses som en egen bok, og om du liker den, er det bare å lese de fem andre Lenke til kommentar
@ir Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Les Harry Potter og De Vises Sten. Den er på en 180-280 sider eller noe.Den kan leses som en egen bok, og om du liker den, er det bare å lese de fem andre 7805818[/snapback] Jeg anbefaler også Harry Potter-serien. Ganske lettleste og utrolig spennende. I tillegg synes jeg at en lang og spennende bok føles mye mindre enn en liten og mindre god bok. - Derfor er Harry Potter det soleklare beste valget her. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er heller ingen lesehest, har aldri lest bøker, og spurte slik du gjør for noen år siden hvilken bok jeg skulle lese. Fikk anbefalt: Luke Rhineheart - The Diceman Jeg syntes iallfall denne var fantastisk, men så er det med bøker som med alt annet, folk har ulik smak. Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 naiv. super og harry potter FTW! Lenke til kommentar
.sere Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Harry Potter er kanskje ikke det helt rette hvis hun er 23 år? For all del en helt fantastisk serie, men selv jeg som var 13-15 da jeg leste bøkene synes de var litt barnslige til tider, og da tenker jeg ikke på magidelen. Vil anbefale deg å prøve noe fra Ingvar Ambjørnsen eller Erlend Loe. Morsomme og spennende bøker. Om du vil ha noe veldig lettlest bør du prøve Katja serien av Ellinor Rafaelsen. Bøkene følger Katja fra 16-årsalderen til hun blir litt over tjue. Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Harry Potter er kanskje ikke det helt rette hvis hun er 23 år? [/quote harry potter passer for alle aldersgrupper.... Endret 30. januar 2007 av buffy9001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå