Haarvekst Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 heei tror jeg leste her om dagen om en diskusjon.no AoC klan. Hvem må jeg kontakte for å joine hvis det i d hele tatt fins! ^^ gleder meg som en unge t age of conan! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 heei tror jeg leste her om dagen om en diskusjon.no AoC klan. Hvem må jeg kontakte for å joine hvis det i d hele tatt fins! ^^ gleder meg som en unge t age of conan! 7702734[/snapback] Syns for min del Age Of Conan så nokså dårlig ut. Tror det blir helt likt WoW, bare dårligere. Men men, kan bli bra! Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 heei tror jeg leste her om dagen om en diskusjon.no AoC klan. Hvem må jeg kontakte for å joine hvis det i d hele tatt fins! ^^ gleder meg som en unge t age of conan! 7702734[/snapback] Syns for min del Age Of Conan så nokså dårlig ut. Tror det blir helt likt WoW, bare dårligere. Men men, kan bli bra! 7702871[/snapback] ok... min mening, din mening. uansett så trenger wow noen verdige konkurenter har prøvd de andre mmo spillene som er ute og det eneste litt gode er Guild wars. Resten blir for de litt mer avanserte rp spillerne. har ikke prøvd Stormreach og lineage 2 da. så er ikke noe ekspert hehe takk, meldte meg på der ^^ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Stenger denne grunnet feilpost og at brukeren har fått svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg