Syn-Sam Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Med dvi-dvi overgang hdmi, er det noe som går igjen. ATI-kort tilpasser bildet til 720p og alt ser flott ut og har riktige kanter på min Samsung 32" LCD. Nvidia-kort må jeg alltid justere i Nvidia controlpanel. Det pleier å gå fint. 1280x720 gjør at venstre kant og nedre verktøylinje forsvinner før justering. Med det siste kortet, Club3D Geforce 8800GTX, får jeg ikke justert det! Har driveren som kom igår, og har forsøkt 2 andre og. Jeg får utført justeringen med disse pilene, men bildet endres ikke for det! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 jeg vet i CCC er det en funksjon hvor du kan velge "show HD format resolutions" som gir deg tilgang til alt fra 480p og opp til 1080p Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 driver til g80 med hdmi til dvi funker dårligt jeg prøv samme på mitt lcdtv det vare gansk håpløsing så jeg bruker vga-dvi til pcen Lenke til kommentar
Intern Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Prøv å "Enable", "Behandle som HDTV" i nVidia Control Panel... Changis: Hva mener du? Catalyst Control Centre? Skjønte ikke helt den, han har jo nVidia..!? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Viss lcd tven din støtter suport for pc så kan du velge innstiling og trykke på evt auto greier på tven Slik var det hos meg, og jeg har 27" samsung Viss jeg brukte dvi tilkoblinga som ikke hadde pc suport fikk jeg det aldri til å funke.... For da la han ikke merke til at jeg kobla til noe annet enn ukjent skjærm! off topic Hva er forsjellen på 720p med 1280x720 og 1378x720 eller va det var... den på noen og 13xx bruker jeg, den andre støttes ikke Lenke til kommentar
Changis Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Prøv å "Enable", "Behandle som HDTV" i nVidia Control Panel... Changis: Hva mener du? Catalyst Control Centre? Skjønte ikke helt den, han har jo nVidia..!? 7703387[/snapback] han nevnte han hadde testet ATi foerst, saa tenkte kanskje han hadde kjennskap til det. og for aa "tipse" om noe aa se etter i nvidias kontroll panel, nemlig ditt svar... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Oh, i see Ja, det er nok "Behandle som HDTV" instillingen som han ikke har skrudd på! Lenke til kommentar
Changis Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) fant en morsom visuell guide som viser forhold mellom opploesninger og tv format i riktig skala .png 2560x2048, 873 KB Endret 12. januar 2007 av Changis Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Skjermkort-softwaren kaller tven for Samsung HDTV. Jeg er fullt klar over 420p-1080i innstillingene, bruker da også disse, og setter til 720p. Deretter justerer jeg skrivebordet. Og det fungerer altså ikke. Forskjellen på 720p og 1366x... er at sistnevnte er en vga-innstilling som matcher tvens vgainngang og oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå