Miniguru Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hei.. Synes Frames versjonen er bra!! MEN den kunne fått en kraftig ansiktsløftning! Til HW.no: Blir frames versjonen prioritert med tanke på grensesnitt?? Lenke til kommentar
amund Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Ja, det er frames-versjonen vi kommer til å prioritere i tiden fremover. Vi mener selv at denne er overlegen i bruk, og det virker det som om andre har innsett også :smile: Det er riktig at den trenger en ansiktsløftning. Dersom noen har forslag til hvordan den kan designes med visning av meldinger, ikoner etc. så er det bare å poste en melding her på forumet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-19 11:35, amund skrev:Ja, det er frames-versjonen vi kommer til å prioritere i tiden fremover. Vi mener selv at denne er overlegen i bruk, og det virker det som om andre har innsett også Håper vi får beholde ikke-frames versjonen også? Frames versjonen er IMO dårligere enn delhpi. Kildekode.com's visning av forumet er den som ligner mest på UBB, vbulletin og alle de andre BBSene vi(øhm jeg :wink:) er vant til å bruke. Så lenge den visninga forblir skal ikke jeg klage, men litt fiksing som at forumet huska brukernavn/passord så vi slapp og logge inn hver gang hadde ikke skada. Når du sier at non-frames ikke vil bli prioritert så sier du vel egentlig i praksis at den ikke kommer til å bli forandra på helt til den fjernes? Lenke til kommentar
amund Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: Håper vi får beholde ikke-frames versjonen også? Ja, ikke-frames versjonen vil bestå i lang tid (har lært meg å ikke bruke ordet "evig" i internettbransjen :wink: ) Quote: Så lenge den visninga forblir skal ikke jeg klage, men litt fiksing som at forumet huska brukernavn/passord så vi slapp og logge inn hver gang hadde ikke skada. Når du sier at non-frames ikke vil bli prioritert så sier du vel egentlig i praksis at den ikke kommer til å bli forandra på helt til den fjernes? Som sagt, frames-versjonen vil bli prioritert, men det betyr ikke at vi ikke vil gjøre endringer i ikke-frames versjonen. Men akkurat i øyeblikket har iallefall jeg en del andre oppgaver som står foran i køen. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå