Gå til innhold

Frustrert rogue, trenger medfølelse og forståelse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir selvfølgelig litt forfjamset og sprør "Druid?", og får som svar "those who can use can roll". Nå tenker jeg, hva i helvette, burde ikke alle druids være fornøyde med HW Hansker og ikke frata en rogue slike hansker?

-Trist rogue-

7702389[/snapback]

de er MYE bedre enn HWL hanskene.. så du har ingenting å sutre etter :roll:

7702527[/snapback]

Pisspreik.

Personlig syns jeg druiden var en komplett idiot, men du kan umulig forvente noe annet fra pugs.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Ignorer den første posten min. Jeg las feil og trodde ikke druiden hadde HWL hanskene. Om han hadde det var det unødvendig å rolle på disse.

Lenke til kommentar
QQ 83 timer before outdate.

7704442[/snapback]

Åjaaa.. Dæven.. Glemte at alt utstyret som finnes nå blir totalt ubrukelig i det øyeblikket BC slippes.. Er så kolossalt lei av akkurat det argumentet der.. Selvfølgelig er hanskene akkurat like gode enten BC er ute eller ei.

Folk på BC Test bruker faktisk BWL/AQ40/Nax gear helt frem til 70.

Så. Ingen fattigmannstrøst for deg.

Dagens whine. Er bare så kolossalt lei av at folk som ikke skjønner bæret av spillet skal uttale seg med slik flåseri som dette.

Endret av mythix
Lenke til kommentar

se det med perspektiv mythix, det er ikke verd å bli oppspilt for når det sannsynligvis kan bli byttet ut etter en uke eller to spilling. husker du den gangen du tapte en sak i SM til en som egentlig hadde bedre gear enn deg? jeg husker i allefall det, og jeg husker også at når jeg løp Ulda senere samme uke fikk jeg bedre enn det igjen. vi snakker ikke om et naxx drop her som folk kan ta med seg til 70 uten problemer, vi snakker om kazzak lewt table.

Lenke til kommentar
QQ 83 timer before outdate.

7704442[/snapback]

Åjaaa.. Dæven.. Glemte at alt utstyret som finnes nå blir totalt ubrukelig i det øyeblikket BC slippes.. Er så kolossalt lei av akkurat det argumentet der.. Selvfølgelig er hanskene akkurat like gode enten BC er ute eller ei.

Folk på BC Test bruker faktisk BWL/AQ40/Nax gear helt frem til 70.

Så. Ingen fattigmannstrøst for deg.

Dagens whine. Er bare så kolossalt lei av at folk som ikke skjønner bæret av spillet skal uttale seg med slik flåseri som dette.

7705880[/snapback]

Word!

14141414114411414

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...