mwium Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg får uten probelmer lagt inn ulike varianter av linux på lappen min, men når jeg prøver med windows kræsjer instalasjonsprossesen like etter boot fra CD-rom( i det den første maskinvareinspeksjonen starter). Er det teoretisk mulig at dette kan skyldes feil på disk? Utfra min begrensede kunnskap syns jeg det virker rart at en disk kan brukes til et OS, men kræsjer med et annet. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sikker på at cd'en er i orden? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg får uten probelmer lagt inn ulike varianter av linux på lappen min, men når jeg prøver med windows kræsjer instalasjonsprossesen like etter boot fra CD-rom( i det den første maskinvareinspeksjonen starter). Er det teoretisk mulig at dette kan skyldes feil på disk? Utfra min begrensede kunnskap syns jeg det virker rart at en disk kan brukes til et OS, men kræsjer med et annet. 7702352[/snapback] Det kan selfølgelig ikke skyldes feil på disken din siden du kan installere andre OS på den. Men at det kan være feil med Cdplate er fult mulig. Lenke til kommentar
mwium Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Sikker på at cd'en er i orden? 7702481[/snapback] Ganske sikker på det. Har prøvd flere CDer, med ulike versjoner av WindowsXP. Når jeg starter opp uten disken kommer jeg helt frem til partisjonskonfigurasjons delen av instalasjonen( Her brytter det av naturlige årsaker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå