olemm Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Voldsom beslutningsvegring, så jeg prøver meg her... Jeg er på jakt etter følgende egenskaper i en telefon: - god kalender, sync med notes (masse data..) - mulighet til å sjekke imap e-post + vedlegg + gmail - batteritid, stabilitet, anstendig tempo - "lommestørrelse", dvs. ikke PDA/querty-størrelse - (fortrinnsvis) radio - relativt budsjettvennlig Jobben foretrekker i utgangspunktet at det er en smarttelefon, så f.eks. Windows Mobile eller Symbian OS bør det vel være Jeg er ikke spesielt opptatt av MP3, Wifi, 3G - eller forsåvidt kamera (utover at det er greit å ha et) siden andre og mer langlevde dingser stort sett dekker dette behovet uansett. Har uten å komme til noen konklusjon kikket på Nokia E50, N70 og N73 og i-Mate SP5. På grunn av pris har jeg holdt en knapp på E50, men jeg opplever den som noe i det kjedeligste laget..? Forslag tas i mot med takk... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har du tenkt på online-synkronisering med Notes, eller skal det være via en PC? Anbefaler da en Symbian-basert telefon, da WM-telefoner ikke uten videre fungerer å synke mot Notes. Hva med Nokia E61? Lenke til kommentar
olemm Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hei, og takk for svar. Jeg har i første rekke sett for meg å synkronisere mot PC (for det var det eneste jeg visste at gikk...). Jeg har vurdert E61 også, den ser ut som en bra telefon til mitt bruk, men jeg skulle helst hatt en telefon uten querty.. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei, og takk for svar. Jeg har i første rekke sett for meg å synkronisere mot PC (for det var det eneste jeg visste at gikk...). Jeg har vurdert E61 også, den ser ut som en bra telefon til mitt bruk, men jeg skulle helst hatt en telefon uten querty.. 7703318[/snapback] Det finnes programvare for både Symbian og WM som lar deg synke online mot Notes, bl.a. Pylon Anywhere. Ellers kan du jo sette opp Notes-synking mot en PC via Bluetooth, det funker fint det også. Hva med Nokia E70? Den har en helt vanvittig skjerm, samt at du får både vanlig mobiltastatur og QWERTY for e-postskriving Lenke til kommentar
olemm Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hmmm.. Skal ta en titt på E70, ser det er noen på jobben som anbefaler den også... Takk for svar igjen! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Anbefaler HTC MTeoR. Veldig enkel å synkronisere med activ sync, synker direkte med outlook. Enkel å bruke. "lommestørrelse". Den har dog ingen radio. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Siden han har Notes på jobb så er ikke Windows-mobiler de beste til det sånn uten videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå