tovalb Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Ett kjapt spørsmål. Må man betale montørkostnad ved bytte av bredbånsleverandør når man da allerede har et sambandsnummer (men ikke fasttelefon)? Endret 11. januar 2007 av tovalb Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 takk, det var det jeg trodde. Tenkte at hvis jeg byttet fra Bluecom med telenor sin infrastruktur til Telenor det ikke var behov for montør på sentral. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nja... ISP bytte kan man alltid få god deal på... Linja er aktiv akuratt som om du skulle bestilt GDS på analog linje... Men er ikke TN et skritt i feil retning? Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 tjass, sliter litt med bluecom for tida og telenor er det eneste som jeg kan få på den sentralen (muligens nextgentel, litt usikker der). Samt ansatte på st.olav får en liten rabatt fra telenor. skulle også hatt meg bærbar og ser det finns noen tilbud med nytegning av adsl fra telenor. Et par fluer i smekken tenkte jeg. men først skal Bluecom få sjansen til å rette på linja mi. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) men først skal Bluecom få sjansen til å rette på linja mi. 7702422[/snapback] Det du kanskje ikke vet, er at det er samme feilretter uavhengig operatør. Og ikke bare det: Uansett operatør, så sendes det en feilmeldingsordre til Telenor, som tar saken videre med aktuelt montørselskap. Så å klandre Bluecom for feil på nettet, og etterpå bytte til en operatør som er en del av selskapet som faktisk eier nettverket det er feil på, og som har ansvaret for det, er ikke helt rettferdig. Endret 21. mars 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå