Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Alle filer ble sletta...

Anbefalte innlegg

OhOy!

Jeg fikk et lite problem med min pc her om dagen. Pcen er relativt ny og jeg skjønner ikke hva problemet er. Det som har skjedd er at plutselig ble alt borte på skrivebordet (Dette skjedde forresten når jeg bytta bakgrunn). Så da slo jeg pcen av og på, og fortsatt ingen filer, bare mappene mine uten noe i. Nå fikk jeg nettop gjennoppretta noe av det med no sånn system-gjennopretting, men all min musikk og spill ble vekk. Utrolig kjipern hvis all musikken er bare borte fordi jeg har en mongolid musikksmak som gjør det vansklig å få tak i musikken :) . Håper noen her har noen råd eller no sånt og gidder å gi meg noen.

- Andy!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres jo ut som virus. Har du Firewall og antivirus software? Har du kjørt scan?

Filer pleier ikke å bare forsvinne sånn uten at selve harddisken dør først, og DET hadde du merket.

Du bør ikke bruke PCen så mye. For hvergang du skriver data til disken (noe du gjør feks hele tiden når du surfer) så kan du overskrive data som kan brukes for å gjennopprette den.

Du bør bruke en annen PC og finne gjennopprettings software. Ta ut HDen fra din nye PC og sette i ett eksternt HD kabinett. Så med den andre PCen prøve å gjennopprette tapte filer.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...