Mr. Bojangles Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 "Guitar Hero II" med to gitarer, masse alkohol, god musikk, heite damer = det perfekte vors. Så kan dere stikke på byen etterpå OT: Ohhhhh....ny smiley Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 official© john bunnell drinking game 1 finger:For each and every dodgy pun. 1 shot:For each end-of-clip summary and mention of the words 'flashes', 'dashes' or 'crashes' 2 shots:When a cop uses T-bone action (2 cars hit side on), or a stinger ('spike strip') Half pint:Every crime in Bunnell's home state of Oregon, where he was sheriff for just 3 months! Down pint:If John uses the prefix, "this drug crazed maniac". 7705512[/snapback] Hahaha. Rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Musikk, film? Stikke ut å drikke? Bursdagen min ble nokså vellykket selv om jeg ikke hadde planlagt noe annet enn mat og øl til meg selv og de som kom. Noen ting kommer av seg selv. Alltid noe å le av. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Musikk, film? Stikke ut å drikke? Bursdagen min ble nokså vellykket selv om jeg ikke hadde planlagt noe annet enn mat og øl til meg selv og de som kom. Noen ting kommer av seg selv. Alltid noe å le av. 7709492[/snapback] som sagt stemmer jeg for denne. Blir alltid best hvis man ikke planlegger for mye Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 men det ble ikke akkurat en suksess for å si det sånn. Håper noen her kan hjelpe meg med å "piffe" opp festen litt Sikker på at dette ikke er fremmede du henger med? Tror aldri jeg har hatt det kjedelig på et vorspiel med kompiser. Til og med vorspiel med bare én annen er konge (Er bare 3 av oss som hører på ekstrem metal og går på konserter og har metal vorspiels). Men svaret burde være enkelt! Drikk mer og fortere! Liker dere fotball? Jeg hater det, men til og med jeg blir med å synger når 'Alt for Norge' kommer (Av og til hvertfall). Finn gamle sanger fra barne- og ungdomskolen som alle husker og kan synge med på. Captain Jack, E-Type, Sash, Atomic Kitten, Paradiso og Vengaboys slår aldri feil. Og drikkeleker er såklart obligatoriske. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Captain Jack, E-Type, Sash, Atomic Kitten, Paradiso og Vengaboys slår aldri feil. 7709756[/snapback] Jeg skjønner ikke hvordan det går an å ha det gøy med det der på vors Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei. I morgen skal jeg ha en liten fest med de "nærmeste" kameratene mine. Jeg gjorde det samme for en liten stund siden, men det ble ikke akkurat en suksess for å si det sånn. Vi skal sitte der å drikke til vi blir full, det er greit. Men hva kan vi finne på utenom det? Singstar er utelukket tror jeg. Er vel bare jeg som tørr å synge ^^ Håper noen her kan hjelpe meg med å "piffe" opp festen litt 7701820[/snapback] Tør nesten sverge på at ALLE synger Singstar, det er utelukkende et spørsmål om hvor høy promillen er... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Captain Jack, E-Type, Sash, Atomic Kitten, Paradiso og Vengaboys slår aldri feil. 7709756[/snapback] Jeg skjønner ikke hvordan det går an å ha det gøy med det der på vors 7716114[/snapback] helt enig. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Dette kan høres døvt ut, men er faktisk ganske moro, særlig om dere vil bli bedre kjent. Lag en utvannet versjon av "Klassefesten". Alle lager 10 ja/nei spm om seg selv. De andre følger med mens 2 stiller spm om seg selv til den andre. Da lærer man litt overraskende ting om seg selv. Har gjort det både med familie, venner og ukjente. Alltid suksess. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Tror ikke det er vits å komme med flere forslag da festen allerede har vært, hehe Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Vi var en gjeng på 9 stk nå tidligere idag, vi hadde det artig med drikkeleker å snakke drit rett og slett. Vi flirte som bare det Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Captain Jack, E-Type, Sash, Atomic Kitten, Paradiso og Vengaboys slår aldri feil. 7709756[/snapback] Jeg skjønner ikke hvordan det går an å ha det gøy med det der på vors Når ALLE kan tekstene utenatt eller får ekstrem nostalgi følelse så er det fantastisk morro Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er de ikke ferdig med denne festen sin nå da? Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 det er ikke noe bra og ha en fest hvor du er mindre en 10 personer. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 du skal feste med mer en 10 personer ellers er det ikke noe kult... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 du skal feste med mer en 10 personer ellers er det ikke noe kult... 7721575[/snapback] Det er det dummeste som er sagt i denne tråden. Du kan ha verdens beste fest med to stykker uten problemer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Da jeg var mindre og hadde slike fester, satt vi stort sett i sofaen i stua og prata og hørte på musikk mens vi drakk oss dritings. Så begynte vi å ringe rundt til folk for å få de til å komme en tur, men det ble alltid bare med oss 3-4 stk. Jeg starta alltid festen med å fôre de med mine spesialburgere og en glasscola hver Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Da jeg var mindre og hadde slike fester, satt vi stort sett i sofaen i stua og prata og hørte på musikk mens vi drakk oss dritings.Så begynte vi å ringe rundt til folk for å få de til å komme en tur, men det ble alltid bare med oss 3-4 stk. Jeg starta alltid festen med å fôre de med mine spesialburgere og en glasscola hver 7724059[/snapback] Høres kos ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja, det var ganske kos =) Savner de festene der altså, men nå har jo alle flytta, og er jeg alene hjemme, og har fest eller lar være, så kan du banne på at uansett hvor lite jeg nevner at jeg er alene hjemme, så rennes døra mi ned av festgale fjortiser som det ikke er råd å fjerne. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Server en tequila når de kommer så går resten av seg sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå