fru_M Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå gir jeg snart opp... Vi gikk nylig til innkjøp av Panasonic nv-gs180. Julens minner ligger der :-) Det fulgte med et program: Motion DV studio. Etter timer med lesing der, fant jeg faktisk ut av hvordan jeg kunne redigere filmen Kjempemoro å redigere! Etter 20 minutter ny-redigert film tenkte jeg: jeg brenner den redigerte på DVD for å sjekke hvordan det blir før jeg legger mye mer arbeid i dette. Fant ut at det ikke var så lett: jeg måtte ha et annet program. Lese mer og fant et program: Sony dvd architect... Nå har jeg sittet i flere TIMER og ikke kommet en cm videre! Jeg hadde vært mer enn fornøyd å bruke Motion DV studio for redigering, og bare fått hjelp til brenninga i Sony dvd Architect! Er det ikke så enkelt?? Jeg får det ikke til - verken å importere filen eller brenne den ned på dvd! Alt jeg får når jeg tror jeg har brent filmen er "meny 1" på tv-skjermen. Kan noen gi meg et tips? Dere har sikkert skjønt for lenge siden at jeg er en grønn nybegynner Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Flott emne tittel, rediger den du.. 7701764[/snapback] Tror jeg gjør det jeg.. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Flott emne tittel, rediger den du.. 7701764[/snapback] Tror jeg gjør det jeg.. 7701788[/snapback] herlig. Så kan du slette disse to postene mine, så blir posten god. 7701797[/snapback] Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei, jeg har ikke brukt det programet før. Men fortell oss litt hva slags filformat du rendrer ut fra i video redigerings programet. Jeg fant også denne guiden på engelsk om bruk av DVD architect. Kanskje den kan hjelpe deg om du leser igjennom den: http://www.wideopenwest.com/~wvg/DVD-A%201.htm AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå