Gumpen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 dette trenger jeg informasjon om. - når er fristen å søke for å bli utvekslings student høsten 2007? - hvilket byråer anbefales. - stipend. - stat-by. - penge beløp. - privat/religiøs skole eller offentlig skole. nei jeg gidder ikke søke på google. mvh xitto~ Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Her stod det masse.. http://www.ef.no/master/hsy/ Mvh Isabell Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det er ikke noe som tilsvarer samordna opptak i USA såvidt jeg vet. Søknadsfrist varierer fra skole til skole. Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det er ikke noe som tilsvarer samordna opptak i USA såvidt jeg vet. Søknadsfrist varierer fra skole til skole. 7739977[/snapback] Nå spørs det hva du søker på, men for universitetetssøknader kan du gå til CommonApp som endel universiteter er medlem er. Søknadsfrister varierer fra skole til skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå