kimla Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bare et kjapt spørsmål. Har jeg rett på vanlig stipend hvis jeg tar allmenn påbygging rett etter lærlingeperioden? GK - Salg og Service VKI - IKT-Driftsfag 2 år lærling (tok fagbrev) Se følgende link (fant den under 'hjelp' knappen her ): Lanekassen Rådgiver på skolen min sa at jeg ikke har det, ho ringte til lånekassen, og de sa at jeg ikke har det (vet ikke om ho fortalte historien min rett da..), har sendt mail til lånekassen, men venter på svar, tenkte kanskje noen av dere har vært borti det samme Bor forresten hjemme, og er ikke registrert som rettselev i systemet Jeg bare spør her for å være 1000% sikker, for det står jo: "Du må ta opplæringen i løpet av en sammenhengende periode på fem år eller seks år ved læretid." Rådgiveren på skolen min sa at læretid ikke er det samme som lærlingeperiode... Takker for alle svar Lenke til kommentar
kimla Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Ingen? (14 tegn). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå