sierra90 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 noen som vet om det finnest et "rammerørbyggesett" eller noe i den duren?? å ev hvor man kan få tak i det?? tegninger kanskje?? har lyst å bygge noe dyrisk av litt "waste" som ligger å strør.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Naboen sveiste en crosskart-aktig sak på øyemål for en tid siden. Det så fint og flott ut helt til han satte seg inn og oppdaget at rattet klemte på skrittet. Den var alt for bred, for lavt giret og manglet differensial, så da han skulle prøvekjøre steilte kjerra inn i hekken. Kona hans ble selvsagt drithappy. Endret 11. januar 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kjøp Caterham byggesett.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det finnes flere "byggesettsett" som baserer seg på VW boble understellet, men å få godkjent noe slikt her er vanskelig. Lenke til kommentar
sierra90 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 hadde planer å bygge banebil... har en 2,9 ford maskin jeg hadde tenkt å skru rett på kardangen uten mellomaksling p så bygge en ramme rundt det å sveise hele dritten sammen med en forstilling å sette karosseriet til en fiat uno oppå... går det på en måte? vet om folk som har gjort noe liknende før men de har litt mer peiling Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Var det noe sånt du tenkte på ?? www.westfield-sportscars.co.uk Endret 16. januar 2007 av VF-racing Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php...11&d=1168614279 noe alla dette kansje? har nokk å gjøre en stund da! Lenke til kommentar
sierra90 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Var det noe sånt du tenkte på ?? www.westfield-sportscars.co.uk 7734527[/snapback] ja veldig mye som dette takk skal du ha Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 hadde planer å bygge banebil... har en 2,9 ford maskin jeg hadde tenkt å skru rett på kardangen uten mellomaksling p så bygge en ramme rundt det å sveise hele dritten sammen med en forstilling å sette karosseriet til en fiat uno oppå... går det på en måte? vet om folk som har gjort noe liknende før men de har litt mer peiling 7702260[/snapback] Sveis ramme, bruk for og bakstilling fra sierra (må vel ordne litt braketter og div for innfesting av dempere/fjærer) og så setter du karroseri oppå Eneste minuset er at det ikke er riktig så enkelt Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Eneste minuset er at det ikke er riktig så enkelt 7821076[/snapback] Å jora, wrn wrn! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det finnes flere "byggesettsett" som baserer seg på VW boble understellet, men å få godkjent noe slikt her er vanskelig. 7701990[/snapback] Mania spyder er en av de http://www.google.no/search?q=mania+spyder...lient=firefox-a Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg bygger en westfield nå... kjøpte grunn settet fra sverige, og bruker en cosworth som donor bil... 47k for bygge settet, og 40k for cossie... pluss maaaange timers arbeid Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dette kommer det vel neppe hvite skilter på? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dette kommer det vel neppe hvite skilter på? 7888668[/snapback] Kan få det godkjent i sverige vet jeg... men det er ikke noe jeg gidder å få til, skal brukes mest på skogen den jeg bygger Sånn ellers, så får jeg henge på noen røde plater... Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Eneste jeg vil si...Lykke til. Jeg hadde aldri bygget en bil selv, jeg kjøper dem. Men høres kult ut, så lenge det blir en Mercedes Endret 18. februar 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå