Gå til innhold

Grandiosafabrikken -dagens høydepunkt-

Hawtz

Anbefalte innlegg

Hei!

Meg og noen venner hadde nettopp laget en klassefilm på skolen og var igjen litt etter skolen i dag. Vi kjedet oss litt etter filmen var ferdig, så vi laget en spontan liten sketsj på sparket. Hadde ikke planlagt noe :tease:

Dette ble resulatet:

Jeg som filmer forresten.

Mvh

:D

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Dårlig skuespill

-Dårlig dialektetterligning

-Dårlig filming

-Kanskje ikke le ?

:!:

Edit: Medialæreren hadde kasta hvanåenn dere har filma dette med etter dere en etter en...For så å gestikulere og skrike å bli rød i trynet

Endret av Best0
Lenke til kommentar
-Dårlig skuespill

-Dårlig dialektetterligning

-Dårlig filming

-Kanskje ikke le ?

:!:

Edit: Medialæreren hadde kasta hvanåenn dere har filma dette med etter dere en etter en...For så å gestikulere og skrike å bli rød i trynet

7701410[/snapback]

Var jo bare noe tull vi laget, som jeg følte for å uploade på youtube da :p

Lenke til kommentar
humor -en (gj ty. og eng. fra lat. 'væske; sinnsstemning', fordi en mente at sinnsstemningen stod i forbindelse med blandingsforholdet mellom kroppsvæskene)

1 sans for det komiske ha, mangle h- / være blottet for h-

2 ytring, framstilling e l som er preget av humoristisk sans publikum forstod ikke h-en i stykket / ha sans for h- / fortellingen var preget av frodig, folkelig h- / svart h- pessimistisk, grotesk

inter'n a1 (fra lat.) indre, innenfor en bedrift, organisasjon e l, mots *ekstern nybegynnere får i- opplæring i bedriften / firmaet søker bud til i- og ekstern budtjeneste / det er i-e problemer i partiledelsen / vanskelighetene må løses i-t og uten hjelp utenfra

Internhumor

Edit: Ja, jeg kjeder meg...

Endret av EvenT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...