Gå til innhold

Opera Wii (Hva mener du kan bli bedre?)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Opera har allerede sloppet en beta versjon av sin nye nettleser til Nintendo Wii.

Siden den versjonen vi kan laste ned nå ikke er ferdig er det jo mye som kan bli bedre og mange manglende funksjoner.

Opera har jo sagt at browsern skal være en fullverdig nettleser, men den mangler jo mange funksjoner for å være det. Så jeg lurer litt på hva dere mener kan/burde bli bedre til den ferdige versjonen kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper de gjør noe med den klamandusen av en "list" de har klistra nederst på skjermen. Tar jo alt for stor plass. Kunne i alle fall vært gjort mulig å skjule den.

Kunne og tenkt meg litt mere kontroll over nettleseren, som noen options med f.eks muligheter for å skjule den nevnet lista nederst på skjermen.

Kunne og tenkt meg et tastatur, men det blir opp til Nintendo det.

Opera Wii er en bra nettleser til å være i betaen. Stabil og uproblematisk i alle fall for min del.

Lenke til kommentar

Hadde vore fint om de kunne sette opp hastigheten på rullinga og på enkelte sider har en ikke den muligheten engang, som for eksempel på www.nintendo.no

Ellers er det stort sett ikke mer å tilføye fra en så overraskende god beta :)

Lenke til kommentar

Har ikke brukt den så mye, så mulig en åpenbar setting har gått meg hus forbi.

Men er det mulig å fjerne de blå "pilene" opp ned høyre venstre som viser at man kan bla?

Hvis ikke bør dette komme ;)

Andre ting jeg savner, mye er nevnt før:

-Fullscreen

-Tabs

-Bredere støtte for medieformater

-At den husker zoomnivået, feks hvis man har zooma inn ett hakk og klikker en link presenteres neste side i samme str.

-IRC-klient, Opera for pc har jo dette.

-Oppstartstida er altfor lang.

Lenke til kommentar
Opera har allerede sloppet en beta versjon av sin nye nettleser til Nintendo Wii.

Siden den versjonen vi kan laste ned nå ikke er ferdig er det jo mye som kan bli bedre og mange manglende funksjoner.

Opera har jo sagt at browsern skal være en fullverdig nettleser, men den mangler jo mange funksjoner for å være det. Så jeg lurer litt på hva dere mener kan/burde bli bedre til den ferdige versjonen kommer.

7700999[/snapback]

Denne fyren jobber for Opera! De prøver å misbruke forumet slik at de kan kutte ned på r&d kostandene sine!

;)

Lenke til kommentar

7700999[/snapback]

Denne fyren jobber for Opera! De prøver å misbruke forumet slik at de kan kutte ned på r&d kostandene sine!

;)

7706932[/snapback]

Nei, jeg jobber ikke i Opera!

Lenke til kommentar

Kan ikke påstå at "beskyldningen" var ment så altfor seriøst. :tease:

@d-s-j: Sjekk ut CGI-IRC, det kan bli litt plagsomt å sette opp selv da det har veldig spesifike systemkrav, men finnes sider på nettet hvor det er satt opp for forskjellige nettverk.

Du har imidlertid fortsatt problemet med å skrive inn tekst. :(

Lenke til kommentar

Syns Wiimote pekeren på skjermen blir litt for stor i noen tilfeller på diverse sider. Skulle gått an å justert størrelsen på den for den som ønsker det. Savner også at Æ, Ø og Å ligger på det virtuelle tastaturet når man skal skrive noe for det er litt irriterende å måtte gå inn på en ny meny bare for å finne disse. Men ellers så er jeg fornøyd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...