Simen Rasmussen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvordan kan man sjekke hvilke ram man har ? Har 4 slotter, og skal fylle på med to nye brikker til Vista kommer. Tenkte at jeg skulle få tak i akkurat de samme brikkene, for stabiliteten sin del. Eller der det bare tull ? Og jeg bør gå for Corsair Dominator ? Skal ikke klokke. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 prøv minevelgeren hos komplett.no. du må vite hvilket hovedkort du har Lenke til kommentar
HAG Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvis du henter CPU-Z og legger inn på maskina så får du vite hvilke brikker du har nå. Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Hvis du henter CPU-Z og legger inn på maskina så får du vite hvilke brikker du har nå. 7701120[/snapback] Takk, men det programmet var ikke verdt mye. Sjekka ordre hos nettbutikken, og fikk frem greiene. Hadde steget 500,- i pris :S Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 jeg glemte at mine velgere er for å finne minne som passer til hovedkortene og ikke nødvendigvis de mine brikkene som du har installert . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå