Bjarnez Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 jeg har satt i hele dag og koblet sammen L1 broene på en athlon XP cpu, jeg har brukt et elektrisk ledende middel, fulgte guiden på overklokking. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 når jeg satt cpuen inn i pcen ble skjermen svart, etter et par sek. kan cpuen være død? hvis L1 broene var dårlig koblet ville jeg vel bare fått vanlige innstillinger, eller? noen med erfaring? Lenke til kommentar
zup Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Stilte du på multipleren første gangen du bootet, og hvilken FBS hadde du når du bootet? Kommer du inn i BIOS etter dette? [ Denne Melding var redigert av: zup på 2002-11-26 20:06 ] Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 hadde ikke stilt på noe. så egentlig skulle alt kjøre normalt. Lenke til kommentar
zup Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 fikk black screen engang når jeg skulle låse opp en XP1600. Den bootet opp helt fint, så stilte jeg opp multipleren, men glemte FBS som sto ganske så høyt. Fikk da svart skjerm. Tok av bindingen på broene, og den ville ikke starte. Etter endel feilsøking så var det ene disken som stoppet maskinen fra å boote opp. Men cpu'n funker fint enda den. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 det som er så rart er at jeg enda ikke har vært inne i bios. sitter nå å lager nye bindinger,, har tre igjen. kjipt hvis jeg ødela den første gang jeg bootet. arbeidet var nemlig gjort i et hastverk. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 hvilke midler brukte du? og hvor lenge lot du det tørke før du tok det i bruk? Lenke til kommentar
zup Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 bruker bakrute rep fra Clas Ohlson, og maskerer med en tykk gjennomsigktig tape. Lar det tørke en stund, ellers så blir det bare rot og det skal lite til før man får kontakt med andre broer. Men håper du startet den opp, uten å ha låst den opp for å være sikker på at den virker, før du starter å låse opp igjen. [ Denne Melding var redigert av: zup på 2002-11-26 20:47 ] Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 den siste linja di skjønte jeg ikke mye av!! Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 skjønte selvfølgelig den siste linja, vimsete av meg selvfølgelig. har låst den opp igjen nå, eller ihvertfall prøvd, den funker fremdeles ikke! finnes det noen ytre tegn man kan se etter for skade?? eller død? Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 skjønte selvfølgelig den siste linja, vimsete av meg selvfølgelig. har låst den opp igjen nå, eller ihvertfall prøvd, den funker fremdeles ikke! finnes det noen ytre tegn man kan se etter for skade?? eller død? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Bjarnez skrev (2002-11-26 20:29):arbeidet var nemlig gjort i et hastverk. Nå har jeg ikke låst opp XP noen gang, men etter størrelsen på L1 broene å dømme er vel hastverks arbeid ikke spesiellt gunstig. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 20:29, skrev Bjarnez:det som er så rart er at jeg enda ikke har vært inne i bios. sitter nå å lager nye bindinger,, har tre igjen. kjipt hvis jeg ødela den første gang jeg bootet. arbeidet var nemlig gjort i et hastverk. ehhh......det er IKKE og jeg sier igjen IKKE og annbefale og gjøre slikt arbeid når du har hastverk..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå