Spiritas Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Asus P5N32-E SLI, nForce-680i Thermaltake Armor Sort, Aluminium Front XFX gtx8800 hiper 580W Power corsair XMS2 6400 DDR2 XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched E6600 Duo 2 Core 320 GB S-ATA2 16MB Cache Harddisk WIN XP HOME M/OPPGR. KUPONG TIL VISTA Thermaltake Cyclo minnekjøling Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet CPU Kjøler Sitter idag med en xp3700 m/3gb 3200 ram, 7800gt 256mb, nforce4 hovedkort, 400W power supply. Hvor stor forskjell er det egentlig på disse 2? Er det som natt og dag eller? Takker for alle svar jeg får her. =) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hvis du har tenkt og kjøp det så gjør det! men det er bare hvis du hlder på med spill da tror ikke det blir så fryktelig gale hvis jeg sier 20-30% bedre, rett meg hvis det er galt Lenke til kommentar
Spiritas Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 hvis du har tenkt og kjøp det så gjør det!men det er bare hvis du hlder på med spill da tror ikke det blir så fryktelig gale hvis jeg sier 20-30% bedre, rett meg hvis det er galt 7700860[/snapback] Heisann og takk for svaret ditt! Må si jeg kanskje ble litt skuffet over at det kanskje ikke er noe bedre økning enn det. Men at det er et SLI type kort, man kan kjøre singel skjermkort for det? *ler* Føler meg dum som spør men eneste måten jeg lærer på. =) Så nå at hovedkortet jeg nevnte her var utsolgt, er det noen andre kort å anbefale? Leser så mye pluss og minus på de nyeste kortene så jeg er utrolig usikker når det kommer til hovedkortet. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 et sli kort kan kjøre singel kort ja :!: dumt spørsmål Asus P5B er et bra hk til 1055 på det billigste tror jeg, det kan klokkes lett og kankjøre C2D og C2Q hhvis du tenker det i fram tiden Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 du bruker som regel aldri mer en 1.5gb ram totalt med windows og spill. du må kjøpe ddr3. gtx koster altfor mye, beste kort sef. 2gb ram holder iallefall. prosessoren er jo fet, du kan jo prøve å se om du kan forsette bruke skjermkortet ditt på det ny systemet til evt gtx faller i pris med ati r600 Lenke til kommentar
Spiritas Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 du bruker som regel aldri mer en 1.5gb ram totalt med windows og spill.du må kjøpe ddr3. gtx koster altfor mye, beste kort sef. 2gb ram holder iallefall. prosessoren er jo fet, du kan jo prøve å se om du kan forsette bruke skjermkortet ditt på det ny systemet til evt gtx faller i pris med ati r600 7701061[/snapback] Så hvor får man kjøpt ddr3? prøvde å kikke litt rundt uten hell her. Eventuelt lenge til det kommer? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 du bruker som regel aldri mer en 1.5gb ram totalt med windows og spill.du må kjøpe ddr3. gtx koster altfor mye, beste kort sef. 2gb ram holder iallefall. prosessoren er jo fet, du kan jo prøve å se om du kan forsette bruke skjermkortet ditt på det ny systemet til evt gtx faller i pris med ati r600 7701061[/snapback] TULL! man kan kjøre max 3Gb minne på xp, xp greier ikke og utnytte mere ddr3 er ikke noe ram type! det er ddr1 og drr2 som er ram sockeln. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå