Predecessor Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Er det noen som har en HP Omnibook med Windows 2000 Pro som er installert fra HP eller leverandør? Jeg har uheldigvis mistet min installasjons CD som fulgte med maskinen. Håper med dette at noen kan hjelpe meg med en kopi. Selvfølgelig skal jeg betale for det. På forhånd takk! Lenke til kommentar
TROND66 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Tror HP support på tlf 22735601 kan hjelpe deg med en gratis, du må oppgi serienummer på pc og så sender de deg en i posten. Men uansett sa vet jeg at jeg har en xp professional recovery cd på jobben til omnibook 6100, skal sjekke i morgen om jeg har en w2k også, skal selsagt ikke ha noe for en kopi av denne cd'en. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 20:25, skrev TROND66:Tror HP support på tlf 22735601 kan hjelpe deg med en gratis, du må oppgi serienummer på pc og så sender de deg en i posten.Men uansett sa vet jeg at jeg har en xp professional recovery cd på jobben til omnibook 6100, skal sjekke i morgen om jeg har en w2k også, skal selsagt ikke ha noe for en kopi av denne cd'en. Hei, og takk for svaret! Jeg har vært i kontakt med HP support to ganger. Begge gangene ble jeg opplyst om at recovery CD`n måtte kjøpes, selv om jeg kan vise til Microsoft sin produktnøkkel som sitter på baksiden. Første gangen ble jeg bedt om å kontakte EET AS i Norge, men de hadde ikke lenger avtale med HP. Ny telefon til support, og denne gangen ble jeg henvist til et firma i England som heter Star Tek (Startek?). Dette firmaet finner jeg forøvrig ikke på nettet heller. Jeg har ikke ringt dette foreløpig, da jeg syntes etter hvert at hele saken er noe merkelig. Jeg kan ikke fatte at HP Norge ikke skal ha denne tilgjenglig her hjemme, og at man skal betale en masse penger når man kan vise til produktnøkkelen. Jeg foreslo at jeg skulle bringe med meg maskinen til Infocare AS som utfører service for HP, men det var ikke de på support særlig villige til. Snakk om tafatt service og kundebehandling. Jeg venter med spenning på resultat av din sjekk på jobben. I mellomtiden skal jeg sjekke med Star Tek. P.S. Jeg har selvfølgelig ikke noe i mot å oppgradre til XP Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå