delete_this_account Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hei. Jeg har nettopp montert inn en radiator som jeg tror er laget til å passe inne i toppen på chieftek dragon medium tower. Radiatoren kommer fra en wolksvagen varebil. Den er litt breiere enn en cd-rom, så jeg måtte slipe litt i toweret. Er like lang som toweret, så vannslangene stikker ut bak. Har borret huller i toppen så luft slipper ut. Jeg har 2 vifter i fronten, og 2 i baken, så jeg lurer på om det er smart om alle suger luft inn, og da blir lufta presset ut i radiatoren. Vel og merke når sideplatene er på, og når jeg har tettet alle små hull med limpistol og teip. Virker dette smart, eller får jeg bedre effekt med vifter direkte på radiatoren? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg hadde satt et par vifter direkte på radiatoren, prøvd ut det med å sette alle andre vifter til trekke inn. Da ville du etter mitt hode få til god sirkulasjon samt at du ville fått ut mest mulig varm luft. Varmluft stiger jo som sagt til værs. Ville ikke snudd vifta i strømforsyning... Men det er jo bare å teste ut litt forskjellige løsninger så velger du den som fungerer minst dårlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå