tfw Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 er det mulig å instalere windows xp pro på en compaq som er ca 4-5 år? kompis av meg gjorde det på en maskin som var 6 år gammel. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ja det er mulig. Prøv og se, og siden vurderer du om det duger. Fungerer fint ned mot 128 Mb Ram. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 hehe. ja det er 128 mb ram. men har ikke drivere til skjermkortet. innnebygd. fikk maskinen hos en kompis. skjermkort ps2 porter og alt det der er jo innebygd på hovedkortet. jeg antar maskinen er ca 4 år gammel. hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort det er, og hvor finner jeg drivere til det? takk Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har kjørt XP på en AMD Duron 1200 med 128 og 256 ram. Og på en AMD Athlon 1000 med samme ram. Men aller best er å bruke maskin ram og hovedkort til å kjøre w2k på en såppass maskin. Ram er i alle tilfeller det viktigste, og at du begrenser antall programmer maskinen skal kjøre. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 ja skal bruke den til surfing på nette og msn/musikk. ikke noe mere. er bare 10 gb harddisk på den så. skal få tak i en 40 gb eller noe slikt. er IDE disk så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå