Gilmek Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 såe, jeg har liksom klart å være litt slem med brettet mitt og hatt det stående i uthuset uten noe rundt. ikke jeg som satte det der, men hjelper meg ikke stort akkurat. problemet er at jeg hadde snøhvitt brett, men nå er det gult og jeg blir ikke kvitt missfargingen noen som har en ide om hvordan jeg kan bli kvitt den stygge gulfargen? takker for svar Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 såe, jeg har liksom klart å være litt slem med brettet mitt og hatt det stående i uthuset uten noe rundt. ikke jeg som satte det der, men hjelper meg ikke stort akkurat. problemet er at jeg hadde snøhvitt brett, men nå er det gult og jeg blir ikke kvitt missfargingen noen som har en ide om hvordan jeg kan bli kvitt den stygge gulfargen? takker for svar 7700627[/snapback] Du kan jo prøve å spyle med en kraftig høytrykk-vasker. Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 ja, kan jo prøve men tviler litt på at det går. har skrubba og vaska med det meste, og får det virkelig ikke vekk. og det er jo dritstygt! har lært leksa mi i allefall evt flere ting jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 prøvd whitesprit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå