DagJa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Fikk nytt kamera av meg selv til jul (Pentax *istDL) og forsøker å lære meg noe om fotografering. Dro på fototur grytidlig en julemorgen, med mye juletåke. Dette er egentlig et bilde av ingenting, men av en eller annen grunn synes jeg det er 'godt' å se på. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Fikk nytt kamera av meg selv til jul (Pentax *istDL) og forsøker å lære meg noe om fotografering. Dro på fototur grytidlig en julemorgen, med mye juletåke.Dette er egentlig et bilde av ingenting, men av en eller annen grunn synes jeg det er 'godt' å se på. Hva synes dere? 7700616[/snapback] Bra bilde. skal jeg pirke på noe så er det at horisonten heller mot venstre og at det var litt for lyst/ grått... ville fått litt mere farger i det sammen med tåka. Lenke til kommentar
licnep Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kjempekult bilde. Kanskje croppe vekk stranden litt, få litt høyere himmel. Fjerne litt blåfarge, få snøen litt hvitere. Eller mulig fjerne all farge. Sånne vinter bilder gjør seg også godt i sort og hvitt. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Forsåvidt enig i det som allerede har blitt sagt, men det er slettes ikke et ubehagelig bilde å se på. Og da er hvertfall en del av målet oppnådd. Lenke til kommentar
licnep Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Enig i det. Bildet er rolig og behageligt. Selv om det aviker litt fra standarden, gylne snitt osv. Det er skarpt og fint. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 DagJa: Dette bildet har potensiale som svart hvitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå