Footy Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Skal ha ny PC og har brukt noe tid nå på et oppsett... OPPSETT........ Kunne tenkt meg noen kommentarer, både possitive og negative.. - Noe som mangler? (Har Mus, Keyboard og Skjerm kommer senere) - Av kabler og slike ting så burde alt følge med dette oppsettet sant? Edit: Fjernet "HASTER" da pc'en er bestilt Endret 12. januar 2007 av Footy Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) kjøpt xt istedenfor xtx, de er identiske kort og yter det samme. sløs av penger til den prisen kan du kjøpe 8800gts istedenfor. som er et dx10 kort hvis du vil vente med dx10 kort til ati eller annen grunn kjøp atix1900gt til 1100kr på komplett yter 10 000 poeng i 3dmark05. du kan også spare ved å kjøpe 650 sli som yter veldig bra. dette er et hovedkort med nforce istedenfor det andre. kjøp 800mhz ram istedenfor 533mhz, divider= oc ram http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=43930 Endret 11. januar 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) og den rammen vil gå knirke fritt med HK'et? Skal se annt xt i stedet for xtx.. Hovedkortet beholder jeg da jeg ikke har noen planer om SLI oppsett Edit: XT har jo 256 i motsetning til XTX som har 512... hadde intrykk av at dette begynt å ha en del å si noe nå jeg... og vil ha mer og mer å si lengre frem i tid Endret 11. januar 2007 av Footy Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Pc'en er bestilt.. Men tråden blir bumpa fordi det siste spørsmålet fortsatt står... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå