kjartanclubman Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei! dette er min shakespeare miniclubman 12,6! holder på med restaurering av båten, har brukt rett over 20000 kr på båten!! ...ble litt mye penger til slutt...... håper at mage ha mulighet til å fortelle å vise bilder av sine shakespearer!! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Fin båt du har der, liker shakespeare. Hvilken motor har du tenkt å ha bakpå der? Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Fin båt du har der, liker shakespeare. Hvilken motor har du tenkt å ha bakpå der? 7700479[/snapback] takk:) Har en suzuki 25 hk 3 sylindret 2- takt, kunne tenkt meg en 40-50hk , men har ikke råd ennå...båten går ca 28 knop, men det føles mye fortere i en så liten båt Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva er det som er blitt gjort med den da? antar du har lakka den, men 20000 var det med båten eller var det bare utgiftene på opppussing? Kjempe fin båt, skulle gjerne hatt en sånn selv....... Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Hva er det som er blitt gjort med den da? antar du har lakka den, men 20000 var det med båten eller var det bare utgiftene på opppussing? Kjempe fin båt, skulle gjerne hatt en sånn selv....... 7700797[/snapback] ja, 20000kr har jeg lagt i bare oppussingen.... det var jo mye som ikke var nødvendig men jeg ville ha alt strøkent. Har lakkert den 4 lag men akryllakk og klarlakk, fjernet bunnstoffet og lagt nytt,malet oppi(2 komponent), knopmåler, ny propell, ny sink på kavitasjonsplaten, ordinær service, neonlys(blå), LED sidelanterner, topplanterne, flagg,batteri,koppholdere,vindskjerm,ratt,stereoanlegg(boss m/mp3 og fjernkontroll, 2*200w høytalere,2*350w høytalere), skal også sette i forsterker,3 pullerter, bryterpanel, 2 stoler i skinn og en 3 seters benk bak og masse småting! Det ble "litt" dyrere enn jeg hadde tenkt, men, ¨men Jeg fekk nesten 10000 i avslag på alt jeg har kjøpt fordi at jeg jobber i en båtbutikk og kjenner andre som gjør det, så egentligt så skulle prislappen kommet på ca 30000kr!! Båten er ikke helt ferdig ennå, men eg strøken! er det andre som har shakespeare? er veldig interessert i å høre om erfaringer og slike ting.. Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Shakespeare er fine båter, og du må jammen ha lagt ned mange timer til og pusse den opp hvor lang tid har du drevet på`? Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Shakespeare er fine båter, og du må jammen ha lagt ned mange timer til og pusse den opp hvor lang tid har du drevet på`? 7737848[/snapback] ja de er det. Jeg har holdt på i ca 3 måneder.... Jeg har en del arbeid igjen, bla. montere anlegg og alt det eletriske... Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har ikke mulighet til og poste noen flere bilder av innsiden, bakenden osv.? hadde vært fint.. Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har ikke mulighet til og poste noen flere bilder av innsiden, bakenden osv.?hadde vært fint.. 7751422[/snapback] ja, nye bilder kommer i helgen eller i neste uke. har ikke hatt tid ennå Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har ikke mulighet til og poste noen flere bilder av innsiden, bakenden osv.?hadde vært fint.. 7751422[/snapback] ja, nye bilder kommer i helgen eller i neste uke. har ikke hatt tid ennå 7752369[/snapback] Det er egentligt ingenting inne i båten ennå fordi at setene og slike ting er ikke montert ennå, men jeg skal prøve og ta noen bra bilder av båten. sånn så båten ut før... lakken var helt forferdelig... Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 nå begynner båten å ta form! Lenke til kommentar
Thue Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det så virkelig bra ut Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Det så virkelig bra ut 7921906[/snapback] takk! jeg begynner å bli fornøyd nå Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det så virkelig bra ut 7921906[/snapback] Helt enig, men har ser du har lik motor til min, du hadde ikke goddet å bare ta ett par brae bilder av den siden med gir/gass systemet, da det mangler en del der på min, så jeg kunne sett om jeg kunne fått lagd noe til? Hadde i såfall vært kjempefint Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Det så virkelig bra ut 7921906[/snapback] Helt enig, men har ser du har lik motor til min, du hadde ikke goddet å bare ta ett par brae bilder av den siden med gir/gass systemet, da det mangler en del der på min, så jeg kunne sett om jeg kunne fått lagd noe til? Hadde i såfall vært kjempefint 7930895[/snapback] det skal jeg gjøre vet du, men jeg har ikke fått montert kablene ennå. skal gjøre det i løpet av ett par uker tar bilder da med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå