Gå til innhold

Fortell om din shakespeare miniclubman!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det som er blitt gjort med den da? antar du har lakka den, men 20000 var det med båten eller var det bare utgiftene på opppussing?

Kjempe fin båt, skulle gjerne hatt en sånn selv....... :thumbup:

7700797[/snapback]

 

 

ja, 20000kr har jeg lagt i bare oppussingen.... det var jo mye som ikke var nødvendig men jeg ville ha alt strøkent.

Har lakkert den 4 lag men akryllakk og klarlakk, fjernet bunnstoffet og lagt nytt,malet oppi(2 komponent), knopmåler, ny propell, ny sink på kavitasjonsplaten, ordinær service, neonlys(blå), LED sidelanterner, topplanterne, flagg,batteri,koppholdere,vindskjerm,ratt,stereoanlegg(boss m/mp3 og fjernkontroll, 2*200w høytalere,2*350w høytalere), skal også sette i forsterker,3 pullerter, bryterpanel, 2 stoler i skinn og en 3 seters benk bak og masse småting!

Det ble "litt" dyrere enn jeg hadde tenkt, men, ¨men

Jeg fekk nesten 10000 i avslag på alt jeg har kjøpt fordi at jeg jobber i en båtbutikk og kjenner andre som gjør det, så egentligt så skulle prislappen kommet på ca 30000kr!!

Båten er ikke helt ferdig ennå, men eg strøken!

 

er det andre som har shakespeare? er veldig interessert i å høre om erfaringer og slike ting..

Lenke til kommentar
Har ikke mulighet til og poste noen flere bilder av innsiden, bakenden osv.?

hadde vært fint..  :love:

7751422[/snapback]

 

 

ja, nye bilder kommer i helgen eller i neste uke. har ikke hatt tid ennå :thumbup:

7752369[/snapback]

 

 

Det er egentligt ingenting inne i båten ennå fordi at setene og slike ting er ikke

montert ennå, men jeg skal prøve og ta noen bra bilder av båten.

sånn så båten ut før... lakken var helt forferdelig...

post-110549-1169151661_thumb.jpg

post-110549-1169151784_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det så virkelig bra ut :dribble:

7921906[/snapback]

Helt enig, men har ser du har lik motor til min, du hadde ikke goddet å bare ta ett par brae bilder av den siden med gir/gass systemet, da det mangler en del der på min, så jeg kunne sett om jeg kunne fått lagd noe til?

Hadde i såfall vært kjempefint :)

7930895[/snapback]

 

 

det skal jeg gjøre vet du, men jeg har ikke fått montert kablene ennå. skal gjøre det i løpet av ett par uker :thumbup: tar bilder da med en gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...