Gå til innhold

Mp3 Spiller på Hjemmesiden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
halla er det noen som kan lage eller Har en Html Kode som jeg kan spille musikk av på hjemmesiden min? :cool:

7700419[/snapback]

Altså å streame musikk fra pcen din?

7700459[/snapback]

ja sånn at jeg får den Musikken jeg har på min pc på Hjemmesiden min!! får man til det?

Lenke til kommentar

Han skal vel laste opp en sang på hjemmesiden og så spille av med en player på siden. Jeg husker ikke html-kodene atm. men det er vel ikke verre enn å google.

obs!

Det er ikke noe verre enn å komme inn på en side og så plutselig få ørene sprengt av en eller annen random drittsang som blir altfor høy i forhold til volum. Det er ikke å anbefale really =)

Lenke til kommentar

1: Musikken må startes på nytt hver gang noen trykker en link uansett.

2: Musikken får sida di til å laste tregere. Treghet i lasting er vel den klart største faktoren som får folk til å forlate siden din

3: Musikken forstyrrer med hva folk allerede hører på

4: Musikk er forstyrrende.

Ta og last opp musikken din som mp3-filer eller sett opp en internett-radio. Så kan du heller bare si "Trykk her for å høre på musikk jeg liker"

Lenke til kommentar

www.htmldog.com

Piczo er desverre ubrukelig.

(Forresten så er dette helt feilpostet (les: Forum > Programmering > Web-design, HTML og CSS)

edit:

Som tidligere nevnt er bakgrunnsmusikk på en side noe av det verste man kan komme over som surfer. Ikke å anbefale.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Du kan ikke lage slikt i HTML. HTML kan ikke spille av musikk, HTML kan faktisk ikke gjøre noe som helst. Som nevnt er den beste måten å legge ut mp3-filer og la folk laste de ned manuelt. Hvis du ønsker en mer "proff" måte må det gjøres i Flash. Da får du nok noe slikt som du tenker på. Dette er dog meget avansert, så du bør nok tråle hotscripts og slike sider etter noe ferdig-greier :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...