xanonymx Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg har nå bestilt en ny data får den hvert øyeblikk, jeg har dermed tenkt å overføre en del data fra den gamle til den ny pcen. Så jeg lurer på hvordan den raskeste/beste måten å overføre er? Jeg burde jo prøve meg litt fram før jeg spør, men kan ikke det siden jeg ikke har fått maskinen enda. Jeg tenkte på FTP, men er der noen andre bedre måter siden begge er koblet inn på samme switch. Har egentlig ikke noen god greie på dette. Det bli to pcer koblet til en 3Com Gigabit Switch 5 som igjen er koblet til internett (6Mbit). Ene pcen har Win xp home, den andre har pro. Edit: Glemte å søke, fant endel nyttige tråder. Men setter uansett pris på gode svar. Endret 11. januar 2007 av xanonymx Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har nå bestilt en ny data får den hvert øyeblikk, jeg har dermed tenkt å overføre en del data fra den gamle til den ny pcen. Så jeg lurer på hvordan den raskeste/beste måten å overføre er? Jeg burde jo prøve meg litt fram før jeg spør, men kan ikke det siden jeg ikke har fått maskinen enda. Jeg tenkte på FTP, men er der noen andre bedre måter siden begge er koblet inn på samme switch. Har egentlig ikke noen god greie på dette.Det bli to pcer koblet til en 3Com Gigabit Switch 5 som igjen er koblet til internett (6Mbit). Ene pcen har Win xp home, den andre har pro. Edit: Glemte å søke, fant endel nyttige tråder. Men setter uansett pris på gode svar. 7700318[/snapback] Ta ut disken av den gamle maskinen og sett den inn i den nye og kopier disk til disk, garantert raskest med mindre du har GigaBit switch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå