Isbilen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nei, det var ikke noe retorisk spørsmål. Det er ting man som ufaglært faktisk ikke har lov til å gjøre under husbygging, deriblant mesteparten av det elektriske og mye av våtromsarbeidet. Vet ikke om monterig av lysbrytere faller inn under dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 det tror jeg ikke, vi har gjort dette hjemme mange ganger, ingen er elektrikere.. og man får jo kjøpt sånne ting i butikken Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Selv om du har gjort det hjemme så er det ikke lov. Hvis du begynner å fikle med noen en elektriker har satt opp så bryter du loven. Skal du gjøre noe selv, så må du få en elektriker til å godkjenne det etterpå, og underskrive at det er forskriftsmessig utført. Her bør du kjenne elektrikeren, for hvis ikke er det litt tvilsomt at han vil underskrive, med tanke på at han da står ansvarlig for anlegget, og evt. feil som måtte skje på det pga koblingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 jasså da men da så... men det hadde vært artig med klappe lys Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Noen som aner hva slik koster? Hadde vært så utrolig sweet nede på rommet Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Råder ikke folk til å se på oprah winfrey eller dr.phil show med en sånn lysbryter! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Halvveis OT, hvis dere liker å lodde og mekke, kjøp en slik. Den funker dog bare til 12V, og ikke til strømnettet, men dette kan sikkert løses ved å bytte Relé. Jeg bruker en slik i PC-en min, for å slå den på Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 En sånn er jo et must på spisestuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå