Gå til innhold

Problemer med steam, oppstart og lagg

Anbefalte innlegg

Har en rekke med problemer vedrørende steam. Hadde satt pris på om noen kunne hjelpe meg med dette!

I går kveld, da jeg skulle slå av PC'en, kom det opp et vindu der det sto "Avslutter program steam.exe" og slikt. Programmet svarte ikke, og jeg valgte Avslutt Nå. Dette er den delen der PC'en skal skru seg av... Men det gjorde den ikke. I hvert fall ikke med det første. Jeg prøvde å trykke på "slå av" igjen, og ingenting skjedde. Prøvde å åpne firefox for å se om jeg kunne gjøre noe, og det kunne ikke starte opp. Noe med DLL og at stasjonen avsluttes. Nå bruker PC'en _lang_ tid på å slå seg av. Kanskje tre-fire-fem minutter. Alt dette var etter steam-oppdateringen.

I dag startet ikke Steam på oppstart, som vanlig. Jeg trykka på steam ikonet på skrivebordet mange ganger, og ikke en dritt skjedde. Heller ikke da jeg prøvde å åpne noen spill som 1.6 og CS:S.

Jeg restarta PC'en, og da funka steam. Men ikke fin-fint. Jeg høyreklikka på ikonet, og det tok fem sekunder før det registrerte handlingen. Samme da jeg skulle endre på settings og slikt (ja, pc'en var fullt startet opp)

Så, spilletid! Plutselig hørtes alle lydene helt annerledes ut. Skudd fra våpen, fotskritt og slikt hørtes ugjennkjennelig ut, pluss at jeg fikk en susing i headsetet når jeg joina en server eller trykka på options. Jeg sjekka audio setting - alt var som vanlig. Så merka jeg at jeg hadde ræva fps på CS:S! Jeg hadde 17-20 FPS overalt, og jeg pleier å ha 60+

Sjekka video settings, alt var det samme.

Prøvde å restarte både steam og spillet, men ingenting ble forandret.

Noen som ANER hva som har skjedd, og hvordan å fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg merker dette nå etter steam-oppdateringen.

Prøver å logge meg inn, men steam bare updater og så står det:

"Unvaible to open Steam, please try later".

Helvetes steam.

Endret av Singh_Toor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...