mrav4 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg vil da lære og scripte, tenker at jeg er på en måte som en nybegynner og kan ikke så mye om det. Vil liksom ikke bli sånn veldig god, men lære litt om deg! Håper noen kan hjelpe meg og si litt hvordan jeg gjør ting, skal helst holde på litt med MIRC scripting så!. Thx på forhånd! Siden jeg la denne tråden her var at det ikke gikk an og legge den inn på Bruker-guider elns. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Så lenge du ikke vil lære deg enten HTML eller CSS, er dette feil forum Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Som sagt, gikk ikke og få det inn på bruker-guide plassen.! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bruker-Guider forumet skal kun brukes til bruker-guider, ikke hjelp Og denne posten er fortsatt feilplassert. Annen Programmering er vel det beste stedet? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lære seg scripting? Jeg tror det er noe vannskelig. Etter en stund med et programmeringsspråk lærer man seg hvordan programmering fungerer generelt, da er det null problem å hoppe videre. Men du starter gjerne ikke med å lære generell programmering. Hvis målet er å lage mIRC script, da starter du med det. Lenke til kommentar
pæra Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg vil da lære og scripte, tenker at jeg er på en måte som en nybegynner og kan ikke så mye om det. Vil liksom ikke bli sånn veldig god, men lære litt om deg! Håper noen kan hjelpe meg og si litt hvordan jeg gjør ting, skal helst holde på litt med MIRC scripting så!. Thx på forhånd! Siden jeg la denne tråden her var at det ikke gikk an og legge den inn på Bruker-guider elns. 7700012[/snapback] Sjekk i hjelpefila som følger med mIRC, der står alt av info du trenger for å starte med scripting av klienten. Endret 11. januar 2007 av pæra Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Jeg vil da lære og scripte, tenker at jeg er på en måte som en nybegynner og kan ikke så mye om det. 7700012[/snapback] Hvis du vil lære deg et generelt skriptspråk, er Python å anbefale. Det kan brukes til veldig mye, og er enkelt å lære, samt. veldig kraftig. Jeg vet ikke hvordan Python er med mIRC skripting, men... ... men lære litt om deg! 7700012[/snapback] Jeg har mange kvaliteter, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Jeg er en trivelig gutt som er utadvent og som liker å være sosial. Jeg er veldig glad i å ta det med ro, og jeg trives godt i lag med PCen min. Yndlingsfargen min er lyseblå. Jeg har ingen yndlingsfilm, en jeg liker kommedier. Jeg har 1 bror. Jeg er skikkelig smart. Endret 12. januar 2007 av staalezh Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Vet ikke, hvordan skal jeg bare starte med MIRC scripting? Hvor skal jeg liksom lære og skjønne alt? Lenke til kommentar
pæra Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Vet ikke, hvordan skal jeg bare starte med MIRC scripting? Hvor skal jeg liksom lære og skjønne alt? 7706908[/snapback] Som jeg skrev tidligere står den mest nødvendige infoen om mIRC-scripting i hjelpefila som følger med mIRC. Hvis jeg ikke husker feil er det til og med eksempler på hvordan en bruker de forskjellige funksjonene (events, alias etc...). I tillegg er jo Google fin til å lete etter forskjellige tutorials som går inn på det mer "avanserte" innenfor mIRC-scripting, fins drøssevis av dem. Endret 14. januar 2007 av pæra Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Lyst til å lære deg å scripte/hacke ? Lær deg brainfuck. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Les kilde-kode fra alle side og bli kjent med nettside kode html, Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Les kilde-kode fra alle side og bli kjent med nettside kode html, 7727579[/snapback] hmm... html er ikke er vel ikke mer skript enn gif filer. html har aldri vært og vil aldri bli et programmerings språk. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 men det er en begynnelse, lære å lese språke Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 For å "Scripte" som du ønsker så kan du bruke Microsoft Visual Studio 2005. Det er veldig lett å lære seg det programmet. Skulle det være noen spørsmål rettet til meg så send meg en mail... [email protected] Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Vet ikke, hvordan skal jeg bare starte med MIRC scripting? Hvor skal jeg liksom lære og skjønne alt? 7706908[/snapback] For mangemange år siden, lærte jeg meg mIRC-scripting ved å først starte med å edite script som folk hadde lagd, for å passe meg bedre. Det og hjelpefila er eneste man egentlig trenger. Ellers er det kjekt å ha en som vil lære og er på ca samme nivå som deg. mIRC-scripting er kjekke saker om man er helt hekta på IRCing og egentlig ikke gjør noe, da man lærer seg bittelitt hvordan programmering fungerer Endret 15. januar 2007 av arthoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå