Kiman™ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har masse bilder jeg skal putte i tabell, fem små thumbnails på hver linje, og totalt fem linjer. Kan jo bruke vanlige tabeller, men vil unngå det for enhver pris. Så enkelt og greit, finnes det CSS-tabeller, og hvordan setter jeg isåfall opp det?? Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Css benyttes jo i hovedsak til å beskrive hvordan layouten ser ut, så jeg tror ikke det vil være mulig. Men jeg skal ikke si noe sikkert Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tabeller er ikke fy fy de. Men de skal brukes til sin rette. Tabeller for data som krever tabeller. Regneark, adresse oversikter osv. Dette høres jo ikke ut som det. Dette høres ut som 5 DIVer som har float left som så legges inne i en master DIV. Så kan du bare ha fem slike DIVer underhverandre. Test ut Rellativ posisjon og floating for å definere DIVer. Så skal du se det går bra!! AKIRa Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Ahhhh, tusen takk Er ganske ny innenfor webdesignfaget,men har lest om det, og ut i fra det jeg forstod var det CSS og div jeg skulle bruke, men visste ikke helt hvordan Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Trenger ikke 5 diver til dette. Alt du trenger er float: left; på img, marginer her og der, og en container-div som er akkurat så bred at den bryter linjene med bildene etter 5 thumbs. Endret 11. januar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Oh, nice, syntes det ble litt rotete med 25 divs ja, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå