Gå til innhold

Nvidia geforce 7650 gs problemer


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en pc med et Nvidia geforce 7650 gs kort.

 

For det første lurer jeg på om noen vet noe særlig om kortet. Jeg sliter veldig selv med å finne noe info om det, og har på følelsen av at dette kortet er temmelig crap.

 

Har så et annet problem. Dette gjelder å få det til å spille sims 2. Sims 2 krever directx 9.0c sier det, og når jeg prøver å starte det, så får jeg beskjed om at det ikke er et grafikkort som støtter dette installert, eller at jeg må oppdatere driverne.

 

Har nettop oppdatert til nyeste drivere uten suksess og installert nyeste directx. Men får samme beskjed.

 

Er det rett og slett et for dårlig kort?. Pc'en er helt ny. Har 2gb ram, E6600 core 2 prosessor. Skjønner at de helt tydelig har spart inn penger på skjermkortet her. Men det bør da kunne spille sims2. Det er ikke akkurat nyest, eller mest krevende på markedet.

 

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raskt svar.. leste litt nå og så at 7650 skal være en mellomting mellom 7600 og 7600 gt eller noe. Og jeg mener det står i manualen at 7600 støttes, så det virker veldig rart.

 

Men jeg skjønner ikke hva det kan være. Har installert nyeste patch til spillet, nyeste skjermkort drivere og nyeste directx. Der stopper mine ideer :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...