Amdmannen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei. Jeg leter etter noen i Bergens område som har noen 1/4 til 1/2 eller 1/8 til 3/8. Grunnen er at jeg skulle hatt noen temmelig fort og microplex er utsolgt. Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Clahs Olson, biltema e.l. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Clahs Olson, biltema e.l. 7699490[/snapback] selger de nipler som passer til dette? Isåfall beklager jeg for dette innlegget og jeg burde nesten beklage for ikke å vite noe sånt Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har kjøpt div. skjøter og sånt, men de burde vel strengt talt ha det der. Nipler brukes jo til mye forskjellig, det er ikke bare oss vannkjølingsfrelste som kjøper slikt. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vet ikke om det finnes noen Tess butikk i bergen men de selger ca alt av nipler og koblinger. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 fant ikke nipler på biltema eller clasern... Skal ned å se i butikken i morgen (lørdag) skal se om jeg finner en TESS butikk også takker for fine svar. Lenke til kommentar
daherik Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Rørleggersjapper! Gå til hvilken som helst sjappe som selger vvs ting og de har garantert et lager fullstappet med alt mulig rart. F.eks. brødrene dahl. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 da burde det ikke være noen problemer men har et spørsmål til er kuriyama slangene god nok kvalitet til å brukes sammen med frostvæske og destilert vann? Link til slangene clicky Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hehe ja det eneste som er med de er at de er litt stive og småvanskelige å ha me å gjøre... Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hehe ja det eneste som er med de er at de er litt stive og småvanskelige å ha me å gjøre... 7706987[/snapback] Primoflex isteden? Har liksom ikke lyst på grønne slanger også er de dobbelt så dyre... Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) De funker jo helt fint jeg hadde ingen problemer med de men jeg foretrekker silikon slanger eller andre fremfor de.... Vis du skal kjøpe kuriyama så kan du like så godt kjøpe slangene dine på clasern eller biltema etter min mening.... virker like bra de de selger der. Endret 12. januar 2007 av magnulf Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 De funker jo helt fint jeg hadde ingen problemer med de men jeg foretrekker silikon slanger eller andre fremfor de.... Vis du skal kjøpe kuriyama så kan du like så godt kjøpe slangene dine på clasern eller biltema etter min mening.... virker like bra de de selger der. 7708903[/snapback] Silikon slanger? Hvor finner jeg de, hva er bedre med de og hva koster de? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 De selger de blant annet på tess...koster rundt om 100kr meteren da....husk å velg en med tykke slangevegger vis du skal kjøpe det. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Fant du noe sted her i Bergen med bra utvalg av nipler? Endret 8. februar 2007 av svortevik Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fant du noe sted her i Bergen med bra utvalg av nipler? 7901221[/snapback] Ble til at jeg bestilte meg Kandalf lcs så trengte ikke allikevel, men regner med at TESS har. Hilsen amdmannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå