wil Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 jeg for ikke brukt demo versjonen av vmware som jeg fikk med i et blad. er ikke helt sikker på hvilken versjon det var men jeg for iallefall ikke til å bruke den, og da kommer mitt spørsmål inni bildet. finnes det noen bra alternativer istedet for vmware, til windows. jeg vet at VNC (virtual network computer) er et alternativ. aleternativ programmene til vmware kan også være til linux, men til de programmene som dere nevner for linux må kunne gjøre det samme som i windows bare omvendt. det vil si at hvis man er i linux så kan man ha opp et vindu der man kan se windows. _________________ Linux Rules Go for it. Harddisken=Seagate:lol: [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-11-26 19:21 ] Lenke til kommentar
synfault Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Her tror jeg det er litt forvirring ute og går. vmware er en "virtuell maskin" -den emulerer en datamaskin som du f.eks kan installere et operativsystem på. http://www.vmware.com/ VNC er "virtual network computing" -brukes for å få tilgang til "desktopen" på en annen maskin på nettverket. http://www.uk.research.att.com/vnc/ Uansett, alternativer til vmware gidder jeg ikke engang å lete etter. vmware er antagelig den mest geniale softwaren som finnes. Vel verdt penga. Alternativer til VNC finnes, men få er gratis, og VNC har den store fordelen at det finnes til mange OS. [ Denne Melding var redigert av: synfault på 2002-11-26 19:46 ] Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 ehh.. ka e det du skal ha tak i no da?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Connectix Virtual PC. Jeg testet det ut for over et år siden. Kjørte Linux Mandrake i et vindu under Windows 98. Knalltøft! Det er støtte for mange flere OS'er og mange vinduer og OS samtidig. De har sikkert også kommet med nye versjoner nå. Sjekk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå