enigmaorion Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har tenkt å kjøpe meg et digkamera nå, for første gang. Har lest gjennom en haug av tester og anbefalinger, men hvis jeg skal følge dem, ender jeg opp med 312 forskjellige kameraer, noe jeg ikke trenger. Så jeg tenkte så her, jeg velger en som anbefales og slenger denne ut her. Hvis det er noen som har noen sterke innvendinger mot kjøp av dette kameraet så er det bare å komme med dem, samme gjelder oppmuntring til kjøp av denne. Kameraet jeg tenkte på var Samsung Digimax S800 Samsung Digimax S800 Lenke til kommentar
pederk Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Dette er delen av forumet dedikert til å diskutere digitale speilreflekskameraer, som er noe annet enn kompaktkameraer. Hvis du enten poster dette på nytt her : https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=28 eller en moderator flytter denne tråden for deg vil du nok få bedre svar. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tråd flyttet til rett kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå