AshtraY Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 som topicen sier....jeg har gått inn på biosen men når jeg +er på p4 speeden går den rett opp på 2.66ghz fra 2.0 ..går det greit med en boxed cpu og ei kabinett vifte? har en temp på 45grader etter å ha spilt UT2003 en time ... Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 kunne tenkt meg en walktrough på korleis han klokka opp på en simpel måte . takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 2000->2667MHz er da bra det! Pråv å sette opp hastigheten litt mer. (gjerne øk FSB'en med 3-4MHz hver gang), sjekk temperaturen, benchark og se om alt er stabilt. Gjenta dette til systemet blir ustabilt. Så setter du opp spenninga et hakk og prøver på nytt. (sjekk temp og stabilitet) Fortsett slik til tempen blir "høy nok" for deg og max hastighet er nådd. Så setter du ned hastigheten et lite hakk (FSB ned 2-3 MHz) for å sørge for at alt er _helt_ stabilt. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 hmm, sånn hovedkort som bestemmer etter PCI / AGP speeden ? Tenker meg at 2667 MHz er 166 mhz FSB. Go knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå